Аналіз франчайзингової форми використання бренда з позицій маркетингу інновацій
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аналіз франчайзингової форми використання бренда з позицій маркетингу інновацій
|
|
Creator |
Махнуша, Світлана Михайлівна
Махнуша, Светлана Михайловна Makhnusha, Svitlana Mykhailivna |
|
Subject |
франчайзинг
franchising бренд brand маркетинг інновацій маркетинг инноваций marketing of innovations |
|
Description |
У статті автором проведений аналіз франчайзингової форми використання бренда з позицій маркетингу інновацій, а саме: виділено місце, роль та особливості такого формату ведення бізнесу, як франчайзинг, у процесі маркетингу інновації від товаровиробника до споживача, а також проведений огляд стану та сучасних його проблем в Україні.
В статье автором проведен анализ франчайзинговой формы использования бренда с позиций маркетинга инноваций, а именно: выделено место, роль и особенности такого формата ведения бизнеса, как франчайзинг в процессе маркетинга инновации от товаропроизводителя до потребителя, а также проведен обзор состояния и современных его проблем в Украине. In this article the author analyses franchising form of brand use from the point of view of marketing of innovations, in peculiar defines place, role and particularities of franchising in the process of marketing of innovation on its way from the manufacturer to the consumer. Survey of the contemporary state and problems of franchising in Ukraine is conducted. |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2012-03-01T09:51:04Z
2012-03-01T09:51:04Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Махнуша, С.М. Аналіз франчайзингової форми використання бренда з позицій маркетингу інновацій [Текст] / С.М. Махнуша // Механізм регулювання економіки. — 2011. — № 1. — С. 120-127.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24511 |
|
Language |
uk
|
|