Запис Детальніше

Аналіз франчайзингової форми використання бренда з позицій маркетингу інновацій

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз франчайзингової форми використання бренда з позицій маркетингу інновацій
 
Creator Махнуша, Світлана Михайлівна
Махнуша, Светлана Михайловна
Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
 
Subject франчайзинг
franchising
бренд
brand
маркетинг інновацій
маркетинг инноваций
marketing of innovations
 
Description У статті автором проведений аналіз франчайзингової форми використання бренда з позицій маркетингу інновацій, а саме: виділено місце, роль та особливості такого формату ведення бізнесу, як франчайзинг, у процесі маркетингу інновації від товаровиробника до споживача, а також проведений огляд стану та сучасних його проблем в Україні.
В статье автором проведен анализ франчайзинговой формы использования бренда с позиций маркетинга инноваций, а именно: выделено место, роль и особенности такого формата ведения бизнеса, как франчайзинг в процессе маркетинга инновации от товаропроизводителя до потребителя, а также проведен обзор состояния и современных его проблем в Украине.
In this article the author analyses franchising form of brand use from the point of view of marketing of innovations, in peculiar defines place, role and particularities of franchising in the process of marketing of innovation on its way from the manufacturer to the consumer. Survey of the contemporary state and problems of franchising in Ukraine is conducted.
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2012-03-01T09:51:04Z
2012-03-01T09:51:04Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Махнуша, С.М. Аналіз франчайзингової форми використання бренда з позицій маркетингу інновацій [Текст] / С.М. Махнуша // Механізм регулювання економіки. — 2011. — № 1. — С. 120-127.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24511
 
Language uk