Універсальний редактор графічних ігрових сцен
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Універсальний редактор графічних ігрових сцен
|
|
Creator |
Войтко, В. В.
Катєльніков, Д. І. Арсенюк, І. Р. Лцишин, Г. Л. |
|
Subject |
Редактор ігрових сцен
ігрові каркаси автоматизація розробки ігор ігрові сутності компонентна архітектура XML-скрипт NET Framework |
|
Description |
У статті запропоновано принципи реалізації універсального редактора графічних ігрових сцен, орієнтованого на використання довільних ігрових каркасів та розширення функціональних можливостей за рахунок реалізації компонентної архітектури. Розроблено моделі редактора та структури конфігураційних файлів базових компонентів.
В статье предложено принципы реализации универсального редактора графических игровых сцен, ориентированного на использование любых игровых каркасов и расширение функциональных возможностей за счет реализации компонентной архитектуры. Разработано модели редактора и структуры конфигурационных файлов базовых компонентов. In article it is offered principles of realisation of the universal editor of the graphic game scenes focused on use of any game skeletons and expansion of functionality at the expense of realisation of componental architecture. It is developed models of the editor and structure of configuration files of base components. |
|
Date |
2016-01-15T14:08:12Z
2016-01-15T14:08:12Z 2013-11-06 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Універсальний редактор графічних ігрових сцен [Текст] / В. В. Войтко, Д. І. Катєльніков, І. Р. Арсенюк, Г. Л. Лцишин // Оптико-електроннi iнформацiйно-енергетичнi технологiї. - 2010. - № 1. - С. 84-89.
2311-2662 1681-7893 http://oeipt.vntu.edu.ua/index.php/oeipt/article/view/146 http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/3404 004.4.273 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
ВНТУ
|
|