Запис Детальніше

Універсальний редактор графічних ігрових сцен

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Універсальний редактор графічних ігрових сцен
 
Creator Войтко, В. В.
Катєльніков, Д. І.
Арсенюк, І. Р.
Лцишин, Г. Л.
 
Subject Редактор ігрових сцен
ігрові каркаси
автоматизація розробки ігор
ігрові сутності
компонентна архітектура
XML-скрипт
NET Framework
 
Description У статті запропоновано принципи реалізації універсального редактора графічних ігрових сцен, орієнтованого на використання довільних ігрових каркасів та розширення функціональних можливостей за рахунок реалізації компонентної архітектури. Розроблено моделі редактора та структури конфігураційних файлів базових компонентів.
В статье предложено принципы реализации универсального редактора графических игровых сцен, ориентированного на использование любых игровых каркасов и расширение функциональных возможностей за счет реализации компонентной архитектуры. Разработано модели редактора и структуры конфигурационных файлов базовых компонентов.
In article it is offered principles of realisation of the universal editor of the graphic game scenes focused on use of any game skeletons and expansion of functionality at the expense of realisation of componental architecture. It is developed models of the editor and structure of configuration files of base components.
 
Date 2016-01-15T14:08:12Z
2016-01-15T14:08:12Z
2013-11-06
 
Type Article
 
Identifier Універсальний редактор графічних ігрових сцен [Текст] / В. В. Войтко, Д. І. Катєльніков, І. Р. Арсенюк, Г. Л. Лцишин // Оптико-електроннi iнформацiйно-енергетичнi технологiї. - 2010. - № 1. - С. 84-89.
2311-2662
1681-7893
http://oeipt.vntu.edu.ua/index.php/oeipt/article/view/146
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/3404
004.4.273
 
Language uk_UA
 
Publisher ВНТУ