Запис Детальніше

Застосування методів пошуку асоціативних правил при плануванні маркетингової діяльності організації

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Застосування методів пошуку асоціативних правил при плануванні маркетингової діяльності організації
 
Creator Савчук, Тамара
Приймак, Наталія
 
Description Представлено результати дослідження, основною метою якого є пошук асоціативних правил у корзині споживача при плануванні маркетингової діяльності організації. Знайдені залежності допоможуть менеджерам приймати ефективні рішення при формуванні подальшої маркетингової діяльності організації.
It is represented the results of the research, which main purpose is to find the associative rules in customers’ basket during the planning organizations’ activity. Found dependences, will help managers to accept effective decisions during formation the future company’s marketing activities.
 
Date 2016-01-18T08:49:06Z
2016-01-18T08:49:06Z
2014
 
Type Thesis
 
Identifier Савчук, Т. Застосування методів пошуку асоціативних правил при плануванні маркетингової діяльності організації [Текст] / Тамара Савчук, Наталія Приймак // Proceedings of the ninth international scientific-practical conference "Internet-Education-Science" (IES-2014), Vinnytsia, 14 - 17 October, 2014. - Vinnytsia : VNTU, 2014. - С. 62-63.
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/3663
004.8
 
Language uk_UA
 
Publisher ВНТУ