Запис Детальніше

Дослідження на фазовій площині процесу засвоєння програми навчальної дисципліни студентом середніх здібностей

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження на фазовій площині процесу засвоєння програми навчальної дисципліни студентом середніх здібностей
Study on the phase plane process of assimilation of the training modules students of secondary abilities
Исследование на фазовой плоскости процесс усвоения программы учебной дисциплины студентом средних способностей
 
Creator Мокін, Б. І.
Писклярова, А. В.
Мокіна, Ю. В.
 
Description За допомогою математичних моделей, синтезованих на фазовій площині, здійснено дослідження процесу засвоєння
програми навчальної дисципліни студентом середніх здібностей.
Побудовані фазові траєкторії процесу засвоєння студентом середніх здібностей програми навчальної дисципліни за допомогою
викладача та самостійно.
С помощью математических моделей, синтезированных на фазовой плоскости, осуществлено исследование процесса усвоения программы учебной дисциплины студентом средних способностей.
Построены фазовые траектории процесса усвоения студентом средних способностей программы учебной дисциплины с помощью преподавателя и самостоятельно.
Using mathematical models, synthesized in the phase plane, carried out a study of the assimilation process of the program discipline a student of average ability.
The phase trajectories of the process of assimilation of average ability student discipline program with the teacher and themselves.
 
Date 2016-01-19T12:58:39Z
2016-01-19T12:58:39Z
2012-10-26
 
Type Article
 
Identifier Мокін Б. І. Дослідження на фазовій площині процесу засвоєння програми навчальної дисципліни студентом середніх здібностей [Текст] / Б. І. Мокін, А. В. Писклярова, Ю. В. Мокіна // Інформаційні технології та комп ютерна інженерія. - 2010. - № 3.
2078-6387
1999-9941
http://itce.vntu.edu.ua/index.php/itce/article/view/21
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/3856
 
Language uk_UA
 
Publisher ВНТУ