Запис Детальніше

Ребрендинг як напрям маркетингової стратегії підприємства

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ребрендинг як напрям маркетингової стратегії підприємства
Rebranding as a direction of company’s marketing strategy
 
Creator Ткачук, Л. М.
Кавуненко, О. М.
Tkachuk, L. M.
Kavunenko, O.
 
Subject ребрендинг
бренд
позиціонування
репозиціонування
рестайлинг
rebranding
brand
positioning
repositioning
restyling
 
Description У статті розглянуто сутність, види та інструменти застосування ребрендингу компаніями в сучасних ринкових умовах, причини, завдання, прийоми його проведення. Запропоновано підхід до оцінки ефекту ребрендингу з огляду на стан показників витрат та зростання прибутку, а також факторів ефективного його проведення.
The study focuses on the rebranding essence, its types and the tools of implementation by the companies in modern market conditions, as well as the reasons, goals and techniques of its realization. The approach to the evaluation of the rebranding effect due to the conditional measures of cost and profit indicators, as well as factors of effective rebranding process have been suggested in this article.
 
Date 2016-01-20T11:32:24Z
2016-01-20T11:32:24Z
2013-04
 
Type Article
 
Identifier Ткачук Л. М. Якість продукції: методологічні та прикладні аспекти [Електронний ресурс] / Л. М. Ткачук, О. М. Кавуненко // Ефективна економіка. - 2013. - № 4. - Режим доступу : http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1999.
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/4511
 
Language uk_UA
 
Relation економіка;
 
Publisher Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет