Особливості розробки crm-систем для фармацевтичної галузі на прикладі cdm optimize pharma
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості розробки crm-систем для фармацевтичної галузі на прикладі cdm optimize pharma
|
|
Creator |
Месюра, В. І.
Козачук, А. В. Шаригін, О. А. Бомберг, Т. Росенкранц, Е. |
|
Description |
У цій статті висвітлено особливості, властиві фармацевтичній галузі. Основною особливістю є те, що в зазначеній галузі неможливо прямо впливати на покупця. Проаналізувавши такі особливості, нами зроблено висновок, що для предметної галузі, яка розглядається, неможливо використовувати класичні CRM-системи, що базуються на принципах, покладених в основу класичного циклу продажів. У статті описано основні можливості CRM-системи CDM Optimize Pharma, а також особливості, що відрізняють її від класичних CRM-систем і роблять придатною для використання у фармацевтичній галузі. Такими розширеними можливостями є Advanced Segmentation, Pre-Call Activities тощо. |
|
Date |
2016-01-21T11:31:42Z
2016-01-21T11:31:42Z 2011-11-11 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Особливості розробки crm-систем для фармацевтичної галузі на прикладі cdm optimize pharma [Електронний ресурс] / В. І. Месюра, А. В. Козачук, О. А. Шаригін [та ін.] // Наукові праці Вінницького національного технічного університету. - 2011. - № 2. - Режим доступу : http://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci/article/view/269.
2307-5376 http://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci/article/view/269 http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/4647 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
ВНТУ
|
|