Запис Детальніше

Покращення маркетингової політики на підприємстві на основі новітніх програмних засобів

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Покращення маркетингової політики на підприємстві на основі новітніх програмних засобів
 
Creator Азарова, А. О.
Головко, О. С.
Коберник, Н. С.
 
Subject маркетинг
підвищення ефективності
інформаційні системи
 
Description Метою дослідження є розробка рекомендацій та пропозицій щодо
підвищення ефективності управління маркетинговою діяльністю на підприємстві шляхом застосування сучасних інформаційних систем.
 
Date 2016-01-21T18:57:37Z
2016-01-21T18:57:37Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Азарова А. О. Покращення маркетингової політики на підприємстві на основі новітніх програмних засобів [Текст] / А. О. Азарова, О. С. Головко, Н. С. Коберник // Інноваційна економіка. – 2013. – № 7(45). – С. 206–210.
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/4839
004.453
 
Language uk_UA
 
Publisher Подільський державний аграрно-технічний університет