Запис Детальніше

Oer mooc courses as an implementation tool of regional polycy of the European Union

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Oer mooc courses as an implementation tool of regional polycy of the European Union
 
Creator Adascalitei, A.
Rusu, I.
Romanyuk, O. N.
Адаскалітей, А.
Рус, І.
Романюк, О. Н.
Адаскалитей, А.
Рус, И.
Романюк, А. Н.
 
Contributor Цю статтю присвячено використанню електронного навчання в якості інструменту реалізації регіональної політики 
Європейського  Союзу.  Ця  стаття  намагається  довести  інноваційний  потенціалу=  електронного  навчання  з  метою  навчання 
громадян на тему політики регіонального розвитку ЄС, а також визначити і вказати адресу електронного навчання інновацій,
які  мають безпосереднє відношення  до  потреб  сільських МСП і  мікропідприємств  у  регіонах  ЄС. Це вимагає  ув'язки  різних  арен 
європейської політики: загальної сільськогосподарської політики, інформаційного суспільства, бізнес­політики, політики в галузі 
освіти  та  соціальної  і  регіональної  політики.  Постачальники  електронного  навчання  також  стикаються  зі  значними 
витратами, які перешкоджають процесу коригування: виробництво програмного забезпечення, мультимедійного контенту та 
навчальних  платформ  управління.  Основною  проблемою  є  обмеження  вторинної  переробки  навчальних  об'єктів  і  навчання 
сценаріїв;  так  що  якщо  кількість  учнів  у  групі  невелика,то  окупність  інвестицій  може  бути  недостатньо.  Інноваційне 
електронне  навчання  включає  в  себе  нові  підходи  до  змісту  переробки  (обміну  контентом)  і  сценаріїв  навчання.  Сучасні 
комп'ютери,  як  правило,  задовольняють  задані    потреби  більшості  додатків  електронного  навчання.  Багато  країн  мають 
схеми, де  комп'ютери перероблених промисловості і торгівлі, освіти.
 
Subject OER
MOOC
Euroregion Siret­Prut­Nistru
Euroregion Dniester
Carpathian Euroregion
moodle
VLE
regional policy of the European Union
Committee of the Regions (CoR)
 
Description This article is devoted to the use of elearning as an implementation tool of regional polic of the European Union.  This  article  attempts  to  bring  the  innovative  capacity  of  elearning  to  educate  citizens  on  the  topic  of  EU  regional  development policies, and to identify and specify elearning innovations that are directly relevant to the needs Rural SMEs and microenterprises in EU regions. This requires linking various different arenas of European policy: Common agricultural policy, information society, business policy, education policy and social and regional policies. E­learning providers also face 
significant costs that hamper the adjustment process: production software, multimedia content and learning management platforms.  A  major  problem  is  the  often  limited  recyclability  of  learning  objects  and  learning  scenarios;  so  if  the  learner  groups are small, the return on investment may be insufficient. Innovative elearning includes new approaches to recycling content (content sharing) and learning scenarios. Modern computers are generally over­specified for the needs of most e­learning applications.. 
 
Date 2016-01-25T14:44:08Z
2016-01-25T14:44:08Z
2015-06-10
 
Type Article
 
Identifier Adascalitei A. Oer mooc courses as an implementation tool of regional polycy of the European Union [Text] / A. Adascalitei, I. Rusu, O. N. Romanyuk // Measuring and computing in technological processes. — 2015. — № 2. — С. 25-29.
2219-9365
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5126
332.146.2
 
Language en
 
Publisher Хмельницький національний університет