Математична модель формування оптимальної маркетингової стратегії
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Математична модель формування оптимальної маркетингової стратегії
Mathematical model of formation of optimum marketing strategy Математическая модель формирования оптимальной маркетинговой стратегии |
|
Creator |
Мельник, Т. С.
|
|
Description |
Стаття присвячена дослідженню проблеми формування оптимальної маркетингової стратегії конкуренції на підставі використання математичних моделей і теорії ігор. Пропонується новий підхід до прогнозування поведінки підприємства у разі різних станів ринку.
Статья посвящена исследованию проблемы формирования оптимальной маркетинговой стратегии конкуренции на основе использования математических моделей и теории игр. Предлагается новый подход к прогнозированию поведения предприятия при различных состояниях рынка. The paper is devoted to research of the problem of formation of optimum marketing competition strategy on the basis of mathematical models application and theory of games. The new approach to forecasting the behaviour of the enterprise under different market condition is offered. |
|
Date |
2016-01-26T11:24:26Z
2016-01-26T11:24:26Z 2010-11-12 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мельник Т. С. Математична модель формування оптимальної маркетингової стратегії [Текст] / Т. С. Мельник // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2004. - № 1. - С. 19-27.
1997-9274 1997-9266 http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/3 http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5223 658.8 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
ВНТУ
|
|