Запис Детальніше

Математична модель формування оптимальної маркетингової стратегії

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Математична модель формування оптимальної маркетингової стратегії
Mathematical model of formation of optimum marketing strategy
Математическая модель формирования оптимальной маркетинговой стратегии
 
Creator Мельник, Т. С.
 
Description Стаття присвячена дослідженню проблеми формування оптимальної маркетингової стратегії конкуренції на підставі використання математичних моделей і теорії ігор. Пропонується новий підхід до прогнозування поведінки підприємства у разі різних станів ринку.
Статья посвящена исследованию проблемы формирования оптимальной маркетинговой стратегии конкуренции на основе использования математических моделей и теории игр. Предлагается новый подход к прогнозированию поведения предприятия при различных состояниях рынка.
The paper is devoted to research of the problem of formation of optimum marketing competition strategy on the basis of mathematical models application and theory of games. The new approach to forecasting the behaviour of the enterprise under different market condition is offered.
 
Date 2016-01-26T11:24:26Z
2016-01-26T11:24:26Z
2010-11-12
 
Type Article
 
Identifier Мельник Т. С. Математична модель формування оптимальної маркетингової стратегії [Текст] / Т. С. Мельник // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2004. - № 1. - С. 19-27.
1997-9274
1997-9266
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/3
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5223
658.8
 
Language uk_UA
 
Publisher ВНТУ