Запис Детальніше

Нечіткі математичні моделі в задачах оцінювання ефективності діяльності науково-педагогічного персоналу внз у напрямку створення навчально-методичної бази для реалізації технології дистанційного навчання

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Нечіткі математичні моделі в задачах оцінювання ефективності діяльності науково-педагогічного персоналу внз у напрямку створення навчально-методичної бази для реалізації технології дистанційного навчання
Fuzzy mathematical models in the tasks of evaluation of scientific and pedagogical personnel activity effectiveness aimed at creation of the educational and methodical basis for realization of distant education technology
Нечеткие математические модели в задачах оценивания эффективности деятельности научно-педагогического персонала вуза в направлении создания учебно-методической базы для реализации технологии дистанционного обучения
 
Creator Мокін, Б. І.
Мокіна, Ю. В.
 
Description Адаптовано нечіткі математичні моделі до умов оцінювання видів навчально-методичної діяльності науково-педагогічного персоналу ВНЗ. Визначено критерії та побудовано методику оцінювання видів навчально-методичної діяльності науково-педагогічного персоналу ВНЗ, які можуть бути використані у процесі реалізації технології дистанційного навчання.
Адаптированы нечеткие математические модели к условиям оценивания видов учебно-методической деятельности научно-педагогического персонала вуза. Определены критерии и построена методика оценивания видов учебно-методической деятельности научно-педагогического персонала вуза, которые могут быть использованы в процессе реализации технологии дистанционного обучения.
Fuzzy mathematical models have been adapted to conditions of evaluation of various forms of educational and methodical activity performed by scientific and pedagogical staff of the university. Criteria have been determined, the technique has been developed aimed at evolution of various forms of educational and methodic activity of the staff, which can be applied in the process of realization of distant education technology.
 
Date 2016-01-26T13:35:22Z
2016-01-26T13:35:22Z
2010-11-12
 
Type Article
 
Identifier Мокін Б. І. Нечіткі математичні моделі в задачах оцінювання ефективності діяльності науково-педагогічного персоналу внз у напрямку створення навчально-методичної бази для реалізації технології дистанційного навчання [Текст] / Б. І. Мокін, Ю. В. Мокіна // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2005. - № 2. - С. 29-32.
1997-9274
1997-9266
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/159
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5385
658.5: 378.12+681.32+681.3.06
 
Language uk_UA
 
Publisher ВНТУ