Нечітка модель конкурентоспроможності марочного товару
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Нечітка модель конкурентоспроможності марочного товару
A fuzzy model of brand competitiveness index Нечеткая модель конкурентоспособности марочного товара |
|
Creator |
Штовба, О. В.
Пашенко, А. В. |
|
Description |
Запропоновано модель конкурентоспроможності марочних товарів, що враховує 10 факторів. Основу моделі складають 52 правила, які представлені чотирма нечіткими базами знань. Поставлена задача ідентифікації параметрів нечіткої моделі за експериментальними даними; сформульовані вимоги до навчальної вибірки.
Предложена модель конкурентоспособности марочных товаров, учитывающая 10 факторов. Основу модели составляют 52 правила, которые представлены четырьмя нечеткими базами знаний. Поставлена задача идентификации параметров нечеткой модели по экспериментальным данным; сформулированы требования к обучающей выборке. A fuzzy model of brand competitiveness index is proposed. The model takes into account 10 factors via 52 expert rules from 4 fuzzy knowledge bases. The article also consists of a problem statement of parametric identification the fuzzy model on base of experimental data set, as well as requirements to the training set. |
|
Date |
2016-01-26T13:35:25Z
2016-01-26T13:35:25Z 2010-11-12 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Штовба О. В. Нечітка модель конкурентоспроможності марочного товару [Текст] / О. В. Штовба, А. В. Пашенко // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2005. - № 2. - С. 33-39.
1997-9274 1997-9266 http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/160 http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5386 339.166.5 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
ВНТУ
|
|