Запис Детальніше

Класифікація товарних брендів

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Класифікація товарних брендів
Classification of product brands
Классификация товарных брэндов
 
Creator Штовба, О. В.
 
Description Запропоновано класифікацію товарних брендів за дев’ятьма ознаками, що дозволяє описувати з необхідною деталізацією профіль створюваного бренду. Наведено переваги і недоліки підтипів бренда по кожній ознаці, що дозволить зменшити кількість помилок під час формування виробником вимог до створюваного бренду.
Предложена классификация товарных брэндов по девяти признакам, что позволяет описывать с необходимой детализацией профиль создаваемого брэнда. Приведены преимущества и недостатки подтипов брэнда по каждому признаку, что позволит уменьшить количество ошибок при формировании производителем требований к создаваемому брэнду.
Nine-feature classification of product brands is proposed in the paper. The classification allows to describe detail profile of the creating brand. The fuzzy model of brand competitiveness index is proposed. The discussed advantages and disadvantages of brand subtypes allow to reduce mistakes on stage of brand profile creation.
 
Date 2016-01-26T13:46:24Z
2016-01-26T13:46:24Z
2010-11-12
 
Type Article
 
Identifier Штовба О. В. Класифікація товарних брендів [Текст] / О. В. Штовба // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2005. - № 4. - С. 25-33.
1997-9274
1997-9266
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/198
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5427
339.166.5
 
Language uk_UA
 
Publisher ВНТУ