Теорія і практика управління загальною середньою освітою в україні (1939–2011 роки) як історико-педагогічна проблема .
DSpace at TNPU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теорія і практика управління загальною середньою освітою в україні (1939–2011 роки) як історико-педагогічна проблема .
Теория и практика управления общим средним образованием в украине (1939–2011 годы) как историко-педагогическая проблема. Theory and practice of secondary education management in ukraine (1939–2011) as a historical and pedagogical problem. |
|
Creator |
Смолей, Василь Васильович
|
|
Subject |
менеджмент
освіта практика теорія управління |
|
Description |
Розкрито сутність теорії і практики управління. Досліджено проблеми і тенденції в управлінні загальною середньою освітою в історичній ретроспективі. В основі розгляду – період утвердження командно-адміністративної системи, авторитарної парадигми в управлінні освітою, а також період незалежності України, коли відбулися і розвиваються позитивні тенденції в теорії і практиці управління. Освітній менеджмент, його теоретичний і практичний аспекти зайняли вагоме місце в наукових дослідженнях українських науковців в царині педагогіки.
Раскрыта сущность теории и практики управления. Исследованы проблемы и тенденции в управлении средним образованием в исторической ретроспективе. В основе рассмотрения – период утверждения командно-административной системы, авторитарной парадигмы в управлении образованием, а также период независимости Украины, когда произошли и развиваются положительные тенденции в теории и практике управления. Образовательный менеджмент, его теоретический и практический аспекты заняли весомое место в научных исследованиях украинских ученых в области педагогики. The concepts of theory and practice of management are analyzed in the article, the problems and trends in secondary education management are studied in historical retrospective. The main focus is put on the formation of administrative and command system as well as authoritarian paradigm in education management. Positive trends in theory and practice of management have taken place in the period of Ukrainian independence. Education management, its theoretical and practical aspects have occupied an important place in the studies of Ukrainian researchers in the field of pedagogics. |
|
Publisher |
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
|
|
Date |
2012-03-01T07:27:21Z
2012-03-01T07:27:21Z 2011-10 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Смолей, В. В. Теорія і практика управління загальною середньою освітою в Україні (1939-2011 рр.) як історико-педагогічна проблема / В. В. Смолей // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2011. – № 5. – С. 3-9.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1646 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
|
|