Запис Детальніше

Психолого-педагогічні особливості навчання іншомовної мовленнєвої компетенції

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Психолого-педагогічні особливості навчання іншомовної мовленнєвої компетенції
Psychological-pedagogical peculiarities of teaching foreign language competence
Психолого-педагогические особенности обучения иноязычной языковой компетенции
 
Creator Осаульчик, О. Б.
Миколюк, О. П.
Кулініч, В. В.
 
Description Виявлено і доведено пряму залежність між оволодінням іншомовним спілкуванням і розвитком мислення, оскільки мислення є можливим різними мовами, а не лише рідною. Необхідно розвивати креативне (самостійна здогадка) та самостійне мислення (вміння ставити нові задачі і розв'язувати їх).
Виявлено и доказано существование прямой зависимости между овладением иноязычным общением и развитием мышления, поскольку мышление возможно не только на родном языке, но и на других языках. Необходимо развивать креативное (самостоятельная догадка) и самостоятельное мышление (умение ставить новые задачи и решать их).
The existence of direct dependence between mastering foreign language and development of thinking is proved since thinking is possible not only in mother tongue but in other languages. It is necessary to develop creative and independent thinking (ability to put forward new problems and solve them).
 
Date 2016-01-26T14:37:34Z
2016-01-26T14:37:34Z
2010-11-12
 
Type Article
 
Identifier Осаульчик О. Б. Психолого-педагогічні особливості навчання іншомовної мовленнєвої компетенції [Текст] / О. Б. Осаульчик, О. П. Миколюк, В. В. Кулініч // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2008. - № 4. - С. 141-144.
1997-9274
1997-9266
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/636
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5844
378.147
 
Language uk_UA
 
Publisher ВНТУ