Занурення в об'єкт пізнання як умова формування пізнавально-творчої самостійності студентів в евристичному навчанні
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Занурення в об'єкт пізнання як умова формування пізнавально-творчої самостійності студентів в евристичному навчанні
Penetration into the object of cognition as a condition of forming of students' cognitive creative independence in heuristic learning Погружение в объект познания как условие формирования познавательно-творческой самостоятельности студентов в эвристическом обучении |
|
Creator |
Міхно, С. В.
|
|
Description |
Досліджено занурення в об'єкт пізнання як умову формування пізнавально-творчої самостійності студентів в евристичному навчанні. Наведено авторські підходи до вивчення різних дисциплін за допомогою занурення в об'єкт пізнання.
Исследовано погружение в объект познания как условие формирования познавательно-творческой самостоятельности студентов в эвристическом обучении. Представлены авторские подходы к изучению разных дисциплин с помощью погружения в объект познания. Penetration into the object of cognition as a condition of forming of students' cognitive creative independence in heuristic learning is investigated in this article. Author's approaches to the learning of different disciplines with the help of penetration are presented. |
|
Date |
2016-01-26T14:37:37Z
2016-01-26T14:37:37Z 2010-11-12 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Міхно С. В. Занурення в об'єкт пізнання як умова формування пізнавально-творчої самостійності студентів в евристичному навчанні [Текст] / С. В. Міхно // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2008. - № 4. - С. 145-149.
1997-9274 1997-9266 http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/637 http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5845 371. 3 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
ВНТУ
|
|