Запис Детальніше

Занурення в об'єкт пізнання як умова формування пізнавально-творчої самостійності студентів в евристичному навчанні

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Занурення в об'єкт пізнання як умова формування пізнавально-творчої самостійності студентів в евристичному навчанні
Penetration into the object of cognition as a condition of forming of students' cognitive creative independence in heuristic learning
Погружение в объект познания как условие формирования познавательно-творческой самостоятельности студентов в эвристическом обучении
 
Creator Міхно, С. В.
 
Description Досліджено занурення в об'єкт пізнання як умову формування пізнавально-творчої самостійності студентів в евристичному навчанні. Наведено авторські підходи до вивчення різних дисциплін за допомогою занурення в об'єкт пізнання.
Исследовано погружение в объект познания как условие формирования познавательно-творческой самостоятельности студентов в эвристическом обучении. Представлены авторские подходы к изучению разных дисциплин с помощью погружения в объект познания.
Penetration into the object of cognition as a condition of forming of students' cognitive creative independence in heuristic learning is investigated in this article. Author's approaches to the learning of different disciplines with the help of penetration are presented.
 
Date 2016-01-26T14:37:37Z
2016-01-26T14:37:37Z
2010-11-12
 
Type Article
 
Identifier Міхно С. В. Занурення в об'єкт пізнання як умова формування пізнавально-творчої самостійності студентів в евристичному навчанні [Текст] / С. В. Міхно // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2008. - № 4. - С. 145-149.
1997-9274
1997-9266
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/637
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5845
371. 3
 
Language uk_UA
 
Publisher ВНТУ