Запис Детальніше

Дворівнева модель вибору споживачів на лінійці продуктів

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дворівнева модель вибору споживачів на лінійці продуктів
Two-level model of consumers choice on the line of products
Двухуровневая модель выбора потребителей на линейке продуктов
 
Creator Васильська, М. В.
Северілов, В. А.
Хомин, Є. П.
 
Description Запропоновано і програмно реалізовано модель вибору споживача на ранжованій за ціною лінійці продуктів певного призначення. Проведено дослідження процесів розподілу темпів продажів продуктів лінійки. Досліджено проблему локальної нестійкості лінійки продуктів.
Предложена и программно реализована модель выбора потребителя на ранжированной по цене линейке продуктов некоего назначения. Проведено исследование процессов распределения темпов продаж продуктов. Исследована проблема локальной неустойчивости линейки продуктов.
Two-level model of consumers choice on prices line of products of certain designation is suggested and realized. The research of products sale rate distribution is carried out. The problem of local instability of products line is investigated.
 
Date 2016-01-26T14:43:33Z
2016-01-26T14:43:33Z
2010-11-12
 
Type Article
 
Identifier Васильська М. В. Дворівнева модель вибору споживачів на лінійці продуктів [Текст] / М. В. Васильська, В. А. Северілов, Є. П. Хомин // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2008. - № 6. - С. 35-40.
1997-9274
1997-9266
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/666
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5900
62.50:658
 
Language uk_UA
 
Publisher ВНТУ