Моделювання розвитку підприємства «на фоні» підприємств і споживачів сегменту ринку
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Моделювання розвитку підприємства «на фоні» підприємств і споживачів сегменту ринку
Modeling of enterprise development «on the background» of enterprises and consumers of market segment Моделирование развития предприятия «на фоне» предприятий и потребителей сегмента рынка |
|
Creator |
Боровська, T. M.
Колесник, І. С. Северілов, В. А. |
|
Description |
Розроблено модель системи «виробники–продукти–споживачі», яка імітує поведінку кожного елемента з урахуванням випадкових чинників поведінки кожного елемента системи. Для виділеного елемента організується пошук оптимальних стратегій управління при фіксованих стратегіях інших елементів. Розроблено: моделі поведінки елементів, засоби управління обчислювальними експериментами. Моделюючи отримані результати, що пояснюють, необхідність різних стратегій для насичених ринків, що ростуть.
Разработана модель системы «производители–продукты–потребители», которая имитирует поведение каждого элемента с учётом случайных факторов поведения каждого элемента системы. Для выделенного элемента организуется поиск оптимальных стратегий управления при фиксированных стратегиях других элементов. Разработаны: модели поведения элементов, средства управления вычислительными экспериментами. При моделировании получены результаты, объясняющие, в частности, необходимость разных стратегий для растущих и насыщенных рынков The model of the system «producers–products–consumers» is elaborated which simulates the conduct of every element taking into account the casual factors of conduct of every element of the system. For the selected element the search of optimum strategies of management at fixed strategies of other elements is organized. Models of elements conduct, tools of computational experiments control are developed. While modeling results, explaining, in particular, the necessity of different strategies for developing and saturated markets, are obtained. |
|
Date |
2016-01-26T14:49:26Z
2016-01-26T14:49:26Z 2010-11-12 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Боровська T. M. Моделювання розвитку підприємства «на фоні» підприємств і споживачів сегменту ринку [Текст] / T. M. Боровська, І. С. Колесник, В. А. Северілов // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2009. - № 1. - С. 21-27.
1997-9274 1997-9266 http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/691 http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5923 62.50:658.21 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
ВНТУ
|
|