Математичні моделі процесу засвоєння студентом навчальної дисципліни на фазовій площині
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Математичні моделі процесу засвоєння студентом навчальної дисципліни на фазовій площині
Mathematical model of student educational process of academic discipline on the phase plane Математические модели процесса усвоения студентом учебной дисциплины на фазовой плоскости |
|
Creator |
Мокін, Б. І.
Писклярова, А. В. Мокіна, Ю. В. |
|
Description |
Запропоновано математичні моделі процесу засвоєння студентом навчальної дисципліни на фазовій площині, фазовими координатами якої є відносна кількість знань, отримуваних студентом від викладача під час аудиторних занять, та відносна кількість знань, яку він отримує в результаті самостійної роботи.
Предложены математические модели процесса усвоения студентом учебной дисциплины в фазовой плоскости, фазовыми координатами которой является относительное количество знаний, получаемых студентом от преподавателя во время аудиторных занятий, и относительное количество знаний, которое он получает в результате самостоятельной работы. The paper presents mathematical models of student educational process of mastering a discipline in a phase plane, the phase coordinates of which are considered to be the relative amount of knowledge obtained by the student from the teacher during audience employments, and relative amount of knowledge, received in the result of independent work. |
|
Date |
2016-01-26T15:11:32Z
2016-01-26T15:11:32Z 2010-11-12 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мокін Б. І. Математичні моделі процесу засвоєння студентом навчальної дисципліни на фазовій площині [Текст] / Б. І. Мокін, А. В. Писклярова, Ю. В. Мокіна // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2010. - № 5. - С. 109-112.
1997-9274 1997-9266 http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1650 http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6153 519.711 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
ВНТУ
|
|