Запис Детальніше

Математичні моделі процесу засвоєння студентом навчальної дисципліни на фазовій площині

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Математичні моделі процесу засвоєння студентом навчальної дисципліни на фазовій площині
Mathematical model of student educational process of academic discipline on the phase plane
Математические модели процесса усвоения студентом учебной дисциплины на фазовой плоскости
 
Creator Мокін, Б. І.
Писклярова, А. В.
Мокіна, Ю. В.
 
Description Запропоновано математичні моделі процесу засвоєння студентом навчальної дисципліни на фазовій площині, фазовими координатами якої є відносна кількість знань, отримуваних студентом від викладача під час аудиторних занять, та відносна кількість знань, яку він отримує в результаті самостійної роботи.
Предложены математические модели процесса усвоения студентом учебной дисциплины в фазовой плоскости, фазовыми координатами которой является относительное количество знаний, получаемых студентом от преподавателя во время аудиторных занятий, и относительное количество знаний, которое он получает в результате самостоятельной работы.
The paper presents mathematical models of student educational process of mastering a discipline in a phase plane, the phase coordinates of which are considered to be the relative amount of knowledge obtained by the student from the teacher during audience employments, and relative amount of knowledge, received in the result of independent work.
 
Date 2016-01-26T15:11:32Z
2016-01-26T15:11:32Z
2010-11-12
 
Type Article
 
Identifier Мокін Б. І. Математичні моделі процесу засвоєння студентом навчальної дисципліни на фазовій площині [Текст] / Б. І. Мокін, А. В. Писклярова, Ю. В. Мокіна // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2010. - № 5. - С. 109-112.
1997-9274
1997-9266
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1650
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6153
519.711
 
Language uk_UA
 
Publisher ВНТУ