Запис Детальніше

Інтерактивні методи навчання математики на традиційних заняттях і заняттях з використанням інформаційно-комунікаційних технологій

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інтерактивні методи навчання математики на традиційних заняттях і заняттях з використанням інформаційно-комунікаційних технологій
Interactive methods of teaching mathematics in traditional learning and learning with information and communication technologies application
Интерактивные методы обучения математике на традиционных занятиях и занятиях с использованием информационно-коммуникационных технологий
 
Creator Лосєва, Н. М.
Панова, А. Ю.
 
Description Розглянуто сутність інтерактивного навчання, його призначення і організаційні форми, наведено приклади застосування інтерактивних методів як в умовах традиційного навчання, так і в умовах застосування інформаційно-комунікаційних технологій. Запропоновано декілька інтерактивних вправ, що мають за мету стимулювання навчально-пізнавального потенціалу студентів-математиків.
Рассмотрена сущность интерактивного обучения, его назначение и организационные формы, приведены примеры интерактивных методов как в случае традиционного обучения, так и с применением информационно-коммуникационных технологий. Показано, что интерактивные методы обучения способствуют повышению эффективности изложения материала, дают возможность студентам работать в режиме самоконтроля, создают положительную атмосферу, позволяют проводить мгновенный анализ и коррекцию процесса обучения. Также предложено несколько интерактивных упражнений, целью которых является стимулирование учебно-познавательного потенциала студентов-математиков.
The article deals with the essence of interactive learning, its purpose and organizational forms, examples of interactive methods both in the case of traditional learning and using information and communication technologies are suggested. It is shown that interactive teaching methods contribute to the enhanced presentation of the material, allow students to work in a mode of self-control, creating a positive atmosphere, allow instant analysis and correction of the learning process. Series of interactive exercises aimed at promoting training and educational potential of students in mathematics are offered in the paper.
 
Date 2016-01-26T15:23:25Z
2016-01-26T15:23:25Z
2010-11-12
 
Type Article
 
Identifier Лосєва Н. М. Інтерактивні методи навчання математики на традиційних заняттях і заняттях з використанням інформаційно-комунікаційних технологій [Текст] / Н. М. Лосєва, А. Ю. Панова // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2011. - № 2. - С. 182-187.
1997-9274
1997-9266
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1417
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6246
378.147.227
 
Language uk_UA
 
Publisher ВНТУ