Запис Детальніше

До питання вибору оптимальної організаційної структури маркетингового відділу на промисловому підприємстві

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title До питання вибору оптимальної організаційної структури маркетингового відділу на промисловому підприємстві
The choice of optimum organizational structure of marketing department on the industrial enterprise
К вопросу выбора оптимальной организационной структуры маркетингового отдела на промышленном предприятии
 
Creator Мокіна, Ю. В.
Лецька, О. С.
 
Description Розглянуто та проаналізовано основні види організаційних структур маркетингового відділу підприємства. Виділено основні принципи побудови маркетингової відділу та сформульовано вихідні параметри для вибору оптимальної організаційної структури відділу маркетингу на промисловому підприємстві.
Рассмотрены и проанализированы основные виды организационных структур маркетингового отдела предприятия. Выделены основные принципы построения маркетингового отдела и сформулировано исходные параметры для выбора оптимальной организационной структуры отдела маркетинга на промышленном предприятии.
The basic types of organizational structures of marketing department of enterprise are considered and analysed. Basic principles of construction marketing of department are selected and initial parameters are formulated for the choice of optimum organizational structure of marketing department on the industrial enterprise.
 
Date 2016-01-26T15:48:33Z
2016-01-26T15:48:33Z
2010-11-12
 
Type Article
 
Identifier Мокіна Ю. В. До питання вибору оптимальної організаційної структури маркетингового відділу на промисловому підприємстві [Текст] / Ю. В. Мокіна, О. С. Лецька // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2012. - № 3. - С. 68-70.
1997-9274
1997-9266
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1243
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6469
658.8
 
Language uk_UA
 
Publisher ВНТУ