Запис Детальніше

Визначення ринкового потенціалу торговельного підприємства

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Визначення ринкового потенціалу торговельного підприємства
Determination of marketing potential of trade enterprise
Определение рыночного потенциала торгового предприятия
 
Creator Алєксєєв, С. Б.
 
Subject попит
ринковий потенціал
торговельне підприємство
споживання
 
Description Запропоновано визначення ринкового потенціалу підприємства як максимальних можливостей задоволення попиту цільових ринків за рахунок реалізації товарів та послуг. Запропоновано методику розрахунку ринкового потенціалу на підставі визначення інтегрального індексу зростання попиту на ринку та ринкової долі підприємства.
Предложено определение рыночного потенциала предприятия как максимальных возможностей удовлетворения спроса целевых рынков за счет реализации товаров и услуг. Предложена методика расчета рыночного потенциала на основе определения интегрального индекса роста спроса на рынке и рыночной доли предприятия
Determination of market potential of enterprise as maximal possibilities of satisfaction of demand of target markets due to realization of commodities and services is suggested. Methodology of calculation of market potential on the basis of determination of integral index of height of demand at the market and market stake of enterprise is offered in the paper.
 
Date 2016-01-26T16:06:28Z
2016-01-26T16:06:28Z
2014-09-30
 
Type Article
 
Identifier Алєксєєв С. Б. Визначення ринкового потенціалу торговельного підприємства [Текст] / С. Б. Алєксєєв // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2014. - № 4. - С. 36-39.
1997-9274
1997-9266
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/906
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6586
[005.31:005.336]: 658.8
 
Language uk_UA
 
Publisher ВНТУ