Визначення ринкового потенціалу торговельного підприємства
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Визначення ринкового потенціалу торговельного підприємства
Determination of marketing potential of trade enterprise Определение рыночного потенциала торгового предприятия |
|
Creator |
Алєксєєв, С. Б.
|
|
Subject |
попит
ринковий потенціал торговельне підприємство споживання |
|
Description |
Запропоновано визначення ринкового потенціалу підприємства як максимальних можливостей задоволення попиту цільових ринків за рахунок реалізації товарів та послуг. Запропоновано методику розрахунку ринкового потенціалу на підставі визначення інтегрального індексу зростання попиту на ринку та ринкової долі підприємства.
Предложено определение рыночного потенциала предприятия как максимальных возможностей удовлетворения спроса целевых рынков за счет реализации товаров и услуг. Предложена методика расчета рыночного потенциала на основе определения интегрального индекса роста спроса на рынке и рыночной доли предприятия Determination of market potential of enterprise as maximal possibilities of satisfaction of demand of target markets due to realization of commodities and services is suggested. Methodology of calculation of market potential on the basis of determination of integral index of height of demand at the market and market stake of enterprise is offered in the paper. |
|
Date |
2016-01-26T16:06:28Z
2016-01-26T16:06:28Z 2014-09-30 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Алєксєєв С. Б. Визначення ринкового потенціалу торговельного підприємства [Текст] / С. Б. Алєксєєв // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2014. - № 4. - С. 36-39.
1997-9274 1997-9266 http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/906 http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6586 [005.31:005.336]: 658.8 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
ВНТУ
|
|