Запис Детальніше

Вплив профілю товарного бренда на показники брендингу

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив профілю товарного бренда на показники брендингу
The influence of product brand profile on branding figures
Влияние профиля товарного бренда на показатели брендинга
 
Creator Штовба, О. В.
 
Description Розроблено матрицю-відношення про вплив профілю товарного бренда на показники брендингу. Запропоноване відношення дозволяє на етапі створення бренду настроїти його профіль під потреби підприємства.
Разработана матрица-отношение о влиянии профиля товарного бренда на показатели брендинга. Предложенное отношение позволяет на этапе создания бренда настроить его профиль под потребности предприятия.
The matrix relative about influence of product brand profile on branding figures is created. The proposed relation allows tuning brand profile under business needs at the stage of brand building.
 
Date 2016-01-26T16:25:31Z
2016-01-26T16:25:31Z
2013-02-11
 
Type Article
 
Identifier Штовба О. В. Вплив профілю товарного бренда на показники брендингу [Текст] / О. В. Штовба // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2012. - № 6. - С. 88-90.
1997-9274
1997-9266
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1336
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6769
339.138
 
Language uk_UA
 
Publisher ВНТУ