Вплив профілю товарного бренда на показники брендингу
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вплив профілю товарного бренда на показники брендингу
The influence of product brand profile on branding figures Влияние профиля товарного бренда на показатели брендинга |
|
Creator |
Штовба, О. В.
|
|
Description |
Розроблено матрицю-відношення про вплив профілю товарного бренда на показники брендингу. Запропоноване відношення дозволяє на етапі створення бренду настроїти його профіль під потреби підприємства.
Разработана матрица-отношение о влиянии профиля товарного бренда на показатели брендинга. Предложенное отношение позволяет на этапе создания бренда настроить его профиль под потребности предприятия. The matrix relative about influence of product brand profile on branding figures is created. The proposed relation allows tuning brand profile under business needs at the stage of brand building. |
|
Date |
2016-01-26T16:25:31Z
2016-01-26T16:25:31Z 2013-02-11 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Штовба О. В. Вплив профілю товарного бренда на показники брендингу [Текст] / О. В. Штовба // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2012. - № 6. - С. 88-90.
1997-9274 1997-9266 http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1336 http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6769 339.138 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
ВНТУ
|
|