Запис Детальніше

Застосування принципів сітьового маркетингу для оцінювання дифузії наукових знань

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Застосування принципів сітьового маркетингу для оцінювання дифузії наукових знань
Application of network marketing principles for the evaluation of scientific knowledge diffusion
Применение принципов сетевого маркетинга для оценивания диффузии научных знаний
 
Creator Штовба, С. Д.
Штовба, О. В.
 
Description Запропоновано новий наукометричний показник, що оцінює дифузію знань. Він має дві складові, які визначаються за кількістю прямих та прихованих цитувань Запропонований підхід успадковує механізми оцінювання діяльності персоналу в сітьовому маркетингу. Аналогом прямого цитування виступають персональні продажі працівника, а непрямого цитування — продажі його команди.
Предложен новый наукометрический показатель для оценки диффузии знаний. Он имеет две составляющие, которые рассчитываются по количеству прямых и скрытых цитирований. Предложенный подход наследует механизмы оценки деятельности персонала в сетевом маркетинге. Аналогом прямого цитирования являются персональные продажи работника, а скрытого цитирования — продажи его команды.
A new scientometric indicator for evaluating the knowledge diffusion is suggested in the paper. The indicator has 2 components, which are calculated via the number of direct citations and the number of indirect citations. The proposed approach inherits the mechanisms of evaluation of staff performance in multilevel marketing. An analogue of the direct citation is personal selling of the employee, and an analogue of the indirect citation is the employee’s team selling.
 
Date 2016-02-04T10:49:36Z
2016-02-04T10:49:36Z
2010-11-12
 
Type Article
 
Identifier Штовба С. Д. Застосування принципів сітьового маркетингу для оцінювання дифузії наукових знань [Текст] / С. Д. Штовба, О. В. Штовба // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2012. - № 2. - С. 45-48.
1997-9274
1997-9266
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1197
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7445
001.9
 
Language uk_UA
 
Publisher ВНТУ