Запис Детальніше

Вплив підвищення зовнішньої рейки на закругленні залізничної колії на критичну швидкість, з якою потяг ще може проходити це закруглення, не сходячи з рейок

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив підвищення зовнішньої рейки на закругленні залізничної колії на критичну швидкість, з якою потяг ще може проходити це закруглення, не сходячи з рейок
Influence of outer rail rising of railway curve on critical speed at which trains can still pass curve without leaving the track
Влияние поднятия внешнего рельса на закруглении железнодорожного пути на критическую скорость, с которой поезд еще может проходить это закругление, не сходя с рельсов
 
Creator Мокін, О. Б.
Мокін, Б. І.
 
Description З урахуванням ефекту підвищення зовнішньої рейки отримана математична модель для критичної швидкості, з якою потяг ще може проходити закруглення залізничної колії, не сходячи з рейок цієї колії.
С учетом эффекта поднятия внешнего рельса получена математическая модель для критической скорости, с которой поезд еще может проходить закругление железнодорожного пути, не сходя с рельсов этого пути.
Taking into account the effect of outer rail raising there had been created the mathematical model for the critical speed at which trains can still pass railway curve without leaving the rails of the track.
 
Date 2016-02-04T10:52:25Z
2016-02-04T10:52:25Z
2010-11-12
 
Type Article
 
Identifier Мокін О. Б. Вплив підвищення зовнішньої рейки на закругленні залізничної колії на критичну швидкість, з якою потяг ще може проходити це закруглення, не сходячи з рейок [Текст] / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2012. - № 3. - С. 158-163.
1997-9274
1997-9266
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1260
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7446
681.5.015+62-83:629.4
 
Language uk_UA
 
Publisher ВНТУ