Запис Детальніше

Товарний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджменті

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Товарний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджменті
 
Creator Штовба, Олена Валеріївна
 
Subject маркетинг
брендинг
бренд-менеджмент
бренд
Research Subject Categories::SOCIAL SCIENCES::Business and economics
 
Description У навчальному посібнику наведено теоретичний матеріал та практичні знання з історії та термінології брендингу, створення вдалих назв товарних знаків та їх юридичного захисту. Наведена класифікація товарних брендів за 9-ма ознаками. Проаналізовано переваги та недоліки товарних брендів різних профілів. Розглянуто нові підходи до рекламування брендів. Навчальний посібник призначено для студентів напряму підготовки 6.030601 “Менеджмент”, що вивчають дисципліни “Комунікативний менеджмент”, “Маркетинг” та “Основи міжнародного менеджменту та маркетингу”.
 
Date 2016-02-06T19:47:08Z
2016-02-06T19:47:08Z
2014
 
Type Tutorial
 
Identifier DOI: 10.13140/RG.2.1.2199.9124
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7596
65.42
65.29
659.1
339.138 (075)
 
Language uk_UA
 
Publisher Вінницький національний технічний університет