Запис Детальніше

Directions of perfection of marketing research in the development of issues related to the effective implementation of innovative projects

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Directions of perfection of marketing research in the development of issues related to the effective implementation of innovative projects
Напрямки удосконалення маркетингових досліджень в процесі розробки питань пов’язаних з ефективною реалізацією інноваційних проектів
 
Creator Глущенко, Л. Д.
Іващенко, А. Г.
Глущенко, Л. Д.
Иващенко, А. Г.
Gluschenko, L. D.
Ivaschenko, A. G.
 
Subject innovation
innovative design
marketing
marketing research
інноваційна діяльність
інноваційний проект
маркетинг
маркетингові дослідження
 
Description In the article the need for market research in the development and implementation of innovative projects in industry, on key areas of market research and analysis aspects of marketing research, and suggests directions for improvement of the traditional approach to market analysis
В статті обґрунтовано необхідність проведення маркетингових досліджень при розробці та впровад женні інноваційних проектів на промислових підприємствах, розглянуто ключові напрямки дослідження ринку та аспекти аналізу маркетингових досліджень, а також запропоновано напрями удосконалення традиційного підходу до проведення аналізу ринку.
В статье обоснована необходимость проведения маркетинговых исследований при разработке и внедрении инновационных проектов на промышленных предприятиях, рассмотрены ключевые направления исследования рынка и аспекты анализа маркетинговых исследований, а также предложены направления совершенствования традиционного подхода к проведению анализа рынка
 
Date 2016-02-09T10:07:20Z
2016-02-09T10:07:20Z
2015-01
 
Type Article
 
Identifier Gluschenko L. D. Directions of perfection of marketing research in the development of issues related to the effective implementation of innovative projects. [Текст] / L. D. Gluschenko, A. G. Yvaschenko // Економіка: реалії часу : науковий журнал. – 2015. – № 1(17). – С. 84-89.
2226-2172
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7808
658.5:330.3
 
Language en
 
Publisher Одеський національний політехнічний університет