Directions of perfection of marketing research in the development of issues related to the effective implementation of innovative projects
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Directions of perfection of marketing research in the development of issues related to the effective implementation of innovative projects
Напрямки удосконалення маркетингових досліджень в процесі розробки питань пов’язаних з ефективною реалізацією інноваційних проектів |
|
Creator |
Глущенко, Л. Д.
Іващенко, А. Г. Глущенко, Л. Д. Иващенко, А. Г. Gluschenko, L. D. Ivaschenko, A. G. |
|
Subject |
innovation
innovative design marketing marketing research інноваційна діяльність інноваційний проект маркетинг маркетингові дослідження |
|
Description |
In the article the need for market research in the development and implementation of innovative projects in industry, on key areas of market research and analysis aspects of marketing research, and suggests directions for improvement of the traditional approach to market analysis
В статті обґрунтовано необхідність проведення маркетингових досліджень при розробці та впровад женні інноваційних проектів на промислових підприємствах, розглянуто ключові напрямки дослідження ринку та аспекти аналізу маркетингових досліджень, а також запропоновано напрями удосконалення традиційного підходу до проведення аналізу ринку. В статье обоснована необходимость проведения маркетинговых исследований при разработке и внедрении инновационных проектов на промышленных предприятиях, рассмотрены ключевые направления исследования рынка и аспекты анализа маркетинговых исследований, а также предложены направления совершенствования традиционного подхода к проведению анализа рынка |
|
Date |
2016-02-09T10:07:20Z
2016-02-09T10:07:20Z 2015-01 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Gluschenko L. D. Directions of perfection of marketing research in the development of issues related to the effective implementation of innovative projects. [Текст] / L. D. Gluschenko, A. G. Yvaschenko // Економіка: реалії часу : науковий журнал. – 2015. – № 1(17). – С. 84-89.
2226-2172 http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7808 658.5:330.3 |
|
Language |
en
|
|
Publisher |
Одеський національний політехнічний університет
|
|