Iнтернет-iнiцiативи як ефективний iнструмент соцiального маркетингу
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Iнтернет-iнiцiативи як ефективний iнструмент соцiального маркетингу
|
|
Creator |
Головко, А. Я.
|
|
Description |
За одним iз останнiх визначень, соцiальний маркетинг - це систематичне застосування маркетингу разом iз iншими концепцiями та технiками, з метою досягнення специфiчних поведiнкових цiлей задля суспiльного добробуту [1]. У порiвняннi iз комерцiйним маркетингом, першочергова мета соцiального маркетингу – надання соцiального блага та досягнення позитивних поведiнкових зрушень у поведiнцi людей. Наочним та зрозумiлим шляхом соцiальний маркетинг здатний заохочувати людей до ведення здорового способу життя, дотримання правил безпеки, захисту прав людини i громадянина, власної участi у iнiцiативах соцiального змiсту.
|
|
Date |
2016-02-10T10:32:32Z
2016-02-10T10:32:32Z 2012 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Головко, А. Я. Iнтернет-iнiцiативи як ефективний iнструмент соцiального маркетингу [Текст] / А. Я. Головко // Proceedings of the eighth international scientific-practical conference "Internet-Education-Science" (IES-2012), Vinnytsia, 1 - 5 October, 2012. - Vinnytsia : VNTU, 2012. - С. 192.
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7886 339.138 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
ВНТУ
|
|