Задача market forecasting в оцiнюваннi перспектив розвитку кон’юнктури певного ринку
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Задача market forecasting в оцiнюваннi перспектив розвитку кон’юнктури певного ринку
|
|
Creator |
Савчук, Тамара Олександрiвна
Iсаєнко, Олександр Анатолiйович |
|
Description |
В статтi обґрунтовується доцiльнiсть та опис iнтелектуальної системи, що розв’язує задачу market forecasting для визначення кон’юнктури ринку продукцiї, що базується на використаннi методiв прогнозування для визначення кон’юнктури ринку продукцiї.
This article explain the rationale and description of the intelligent system that solves the problem of market forecasting to determine a product market based on the use of forecasting methods to determine the production market. |
|
Date |
2016-02-10T12:33:34Z
2016-02-10T12:33:34Z 2012 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Савчук, Т. О. Задача market forecasting в оцiнюваннi перспектив розвитку кон’юнктури певного ринку [Текст] / Тамара Олександрiвна Савчук, Олександр Анатолiйович Iсаєнко // Proceedings of the eighth international scientific-practical conference "Internet-Education-Science" (IES-2012), Vinnytsia, 1 - 5 October, 2012. - Vinnytsia : VNTU, 2012. - С. 212.
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7903 004.89+658.8.012 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
ВНТУ
|
|