Запис Детальніше

Кластеризацiя клiєнтiв компанiї при вирiшеннi задач цiльового маркетингу

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Кластеризацiя клiєнтiв компанiї при вирiшеннi задач цiльового маркетингу
 
Creator Савчук, Тамара
Луженецький, Роман
 
Description В статтi обґрунтовано доцiльнiсть використання компанiями цiльового маркетингу, визначено основнi ета- пи кластерного аналiзу при вирiшеннi задач цiльового маркетингу, а також формалiзовано задачу кластеризацiї клiєнтiв компанiї, що базується на атрибутах, що їх характеризують.
The article substantiates the feasibility of using targeted marketing for companies, the main stages of cluster analysis in solving problems of targeted marketing, and also the problem of clustering the customers, based on attributes that characterize them, is formalized.
 
Date 2016-02-10T12:39:13Z
2016-02-10T12:39:13Z
2012
 
Type Thesis
 
Identifier Савчук, Т. Кластеризацiя клiєнтiв компанiї при вирiшеннi задач цiльового маркетингу [Текст] / Тамара Савчук, Роман Луженецький // Proceedings of the eighth international scientific-practical conference "Internet-Education-Science" (IES-2012), Vinnytsia, 1 - 5 October, 2012. - Vinnytsia : VNTU, 2012. - С. 214.
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7906
004.89
 
Language uk_UA
 
Publisher ВНТУ