Запис Детальніше

Оптимізація маркетингової діяльності у сфері «BUSINESS TO BUSINESS»

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оптимізація маркетингової діяльності у сфері «BUSINESS TO BUSINESS»
Marketing optimization in «BUSINESS TO BUSINESS»
 
Creator Нікіфорова, Л. О.
Мещерякова, Т. К.
Ковтун, Р. В.
Nikiforova, L. O.
Mescheriakova, T. K.
Кovtyn, R. V.
 
Subject оптимізація
маркетингова діяльність
маркетолог
В2В-маркетинг
модель
optimization
marketing activity
marketer
B2B-marketing
model
 
Description В статті побудована теоретична модель для опису оптимізація маркетингової діяльності у сфері «business to business». На основі такої моделі побудована технологія для експериментального визначення ефективності діяльності маркетолога. Отримані результати дозволяють сформувати ефективну систему маркетингової діяльності у сфері «business to business» та розвитку персоналу, яка буде базуватися на виконанні наступних умов: pi>pk, коли iCk, коли i урахуванням особливостей конкретного кадрового потенціалу підприємства, і тому їх застосування є
перспективним для підвищення економічної ефективності як окремої фірми, так і економіки в цілому.
The theoretical model for describing the marketing optimization in «business to business» is considered in this article. The technology for experimental determination of a marketer effective activity is based on this model. To create a situation for
negotiation specialists in B2B-marketing is applied game-theoreticapproach that allows to describe the process of reconciling the interests of its members – the parties (buyer and seller), called "players" and the process of selling a product or a service is called
"game". The obtained results allow to create effective marketing activities in «business to business» and staff development, which
will be based on the following conditions: pi>pk, when iCk,wherei
 
Date 2016-02-11T12:42:01Z
2016-02-11T12:42:01Z
2013-03-29
 
Type Article
 
Identifier Нікіфорова Л. О. Оптимізація маркетингової діяльності у сфері «business to business» [Текст] / Л. О. Нікіфорова, Т. К. Мещерякова, Р. В. Ковтун // Вісник Хмельницького національного університету. – Хмельницький : ХНУ, 2013. – № 2. – С. 166–170.
2307-5740
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7994
339.138
 
Language uk_UA