Оптимізація маркетингової діяльності у сфері «BUSINESS TO BUSINESS»
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оптимізація маркетингової діяльності у сфері «BUSINESS TO BUSINESS»
Marketing optimization in «BUSINESS TO BUSINESS» |
|
Creator |
Нікіфорова, Л. О.
Мещерякова, Т. К. Ковтун, Р. В. Nikiforova, L. O. Mescheriakova, T. K. Кovtyn, R. V. |
|
Subject |
оптимізація
маркетингова діяльність маркетолог В2В-маркетинг модель optimization marketing activity marketer B2B-marketing model |
|
Description |
В статті побудована теоретична модель для опису оптимізація маркетингової діяльності у сфері «business to business». На основі такої моделі побудована технологія для експериментального визначення ефективності діяльності маркетолога. Отримані результати дозволяють сформувати ефективну систему маркетингової діяльності у сфері «business to business» та розвитку персоналу, яка буде базуватися на виконанні наступних умов: pi>pk, коли iCk, коли i
урахуванням особливостей конкретного кадрового потенціалу підприємства, і тому їх застосування є перспективним для підвищення економічної ефективності як окремої фірми, так і економіки в цілому. The theoretical model for describing the marketing optimization in «business to business» is considered in this article. The technology for experimental determination of a marketer effective activity is based on this model. To create a situation for negotiation specialists in B2B-marketing is applied game-theoreticapproach that allows to describe the process of reconciling the interests of its members – the parties (buyer and seller), called "players" and the process of selling a product or a service is called "game". The obtained results allow to create effective marketing activities in «business to business» and staff development, which will be based on the following conditions: pi>pk, when iCk,wherei |
|
Date |
2016-02-11T12:42:01Z
2016-02-11T12:42:01Z 2013-03-29 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Нікіфорова Л. О. Оптимізація маркетингової діяльності у сфері «business to business» [Текст] / Л. О. Нікіфорова, Т. К. Мещерякова, Р. В. Ковтун // Вісник Хмельницького національного університету. – Хмельницький : ХНУ, 2013. – № 2. – С. 166–170.
2307-5740 http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7994 339.138 |
|
Language |
uk_UA
|
|