Потенціал і перспективи брендингу сільських територій
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Потенціал і перспективи брендингу сільських територій
|
|
Creator |
Мороз, О. В.
Семцов, В. М. Вакар, Т. В. |
|
Subject |
сільські території
брендинг ефективність |
|
Description |
Стаття присвячена брендингу як фактору, що здатний впливати на розвиток сільських територій України. Ідентифіковано потенціал та перспективи розвитку брендингу сільських територій, на прикладі Жмеринського району Вінницької області. Визначено брендові передумови сільських громад Жмеринщини.
|
|
Date |
2016-02-11T20:47:42Z
2016-02-11T20:47:42Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мороз О. В. Потенціал і перспективи брендингу сільських територій [Текст] / О. В. Мороз, В. М. Семцов, Т. В. Вакар // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія "Економічні науки". – 2015. – Вип. 10, ч. 3. –С. 105–111.
2307-8030 http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8003 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
Херсонський державний університет
|
|