Запис Детальніше

Потенціал і перспективи брендингу сільських територій

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Потенціал і перспективи брендингу сільських територій
 
Creator Мороз, О. В.
Семцов, В. М.
Вакар, Т. В.
 
Subject сільські території
брендинг
ефективність
 
Description Стаття присвячена брендингу як фактору, що здатний впливати на розвиток сільських територій України. Ідентифіковано потенціал та перспективи розвитку брендингу сільських територій, на прикладі Жмеринського району Вінницької області. Визначено брендові передумови сільських громад Жмеринщини.
 
Date 2016-02-11T20:47:42Z
2016-02-11T20:47:42Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Мороз О. В. Потенціал і перспективи брендингу сільських територій [Текст] / О. В. Мороз, В. М. Семцов, Т. В. Вакар // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія "Економічні науки". – 2015. – Вип. 10, ч. 3. –С. 105–111.
2307-8030
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8003
 
Language uk_UA
 
Publisher Херсонський державний університет