Запис Детальніше

Формування лояльності як одного з основних чинників економічної безпеки підприємства

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування лояльності як одного з основних чинників економічної безпеки підприємства
 
Creator Рибачук, Н. В.
Rybachuk, N. V.
 
Subject лояльність
потенційний покупець
випадковий покупець
постійний покупець
аптека
 
Date 2016-02-15T22:25:57Z
2016-02-15T22:25:57Z
2010-05
 
Type Thesis
 
Identifier Рибачук Н. В. Формування лояльності як одного з основних чинників економічної безпеки підприємства [Текст] / Н. В. Рибачук // Матеріали VI регіональної науково-практичної конференції "Теорія та практика сучасного підприємства в контексті парадигми економічної безпеки". - Вінниця : ВНТУ, 2010. - С. 384-388
978-966-641-357-7
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8271
658.5
 
Language uk_UA
 
Publisher ВНТУ