Формування лояльності як одного з основних чинників економічної безпеки підприємства
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування лояльності як одного з основних чинників економічної безпеки підприємства
|
|
Creator |
Рибачук, Н. В.
Rybachuk, N. V. |
|
Subject |
лояльність
потенційний покупець випадковий покупець постійний покупець аптека |
|
Date |
2016-02-15T22:25:57Z
2016-02-15T22:25:57Z 2010-05 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Рибачук Н. В. Формування лояльності як одного з основних чинників економічної безпеки підприємства [Текст] / Н. В. Рибачук // Матеріали VI регіональної науково-практичної конференції "Теорія та практика сучасного підприємства в контексті парадигми економічної безпеки". - Вінниця : ВНТУ, 2010. - С. 384-388
978-966-641-357-7 http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8271 658.5 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
ВНТУ
|
|