Інформаційна взаємодія в інноваційних процесах
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інформаційна взаємодія в інноваційних процесах
Информационное взаимодействие в инновационных процессах Information interaction in the innovation processes |
|
Creator |
Несен, Л. М.
Несен, В. В. Несен, Л. Н. Несен, В. В. Nesen, L. M. Nesen, V. V. |
|
Subject |
інноваційний процес
інформаційна взаємодія комунікації дифузія інновацій Бассова модель инновационный процесс информационное взаимодействие коммуникации диффузия инноваций модель Басса innovation process information interaction communications diffusion of innovations the Bass model |
|
Description |
Інноваційні процеси характеризуються неконтрольованим, неформалізованим розповсюдженням знань та інформації про інновацію, яке отримало назву дифузія. В роботі відображені три аспекти дифузії: 1) дифузія знань; 2) дифузія технологій (формалізована процедура – трансфер технологій); 3) дифузія інноваційних товарів в ринок (поширення інновацій). Сучасний менеджмент та маркетинг направлені на формалізацію цих неформалізованих процесів та моделювання процесу дифузії інновацій.
Инновационные процессы характеризуются неконтролируемым, неформализованным распространением знаний и информации об инновации, которое получило название диффузия. В работе отражены три аспекта диффузии: 1) диффузия знаний; 2) диффузия технологий (формализованная процедура - трансфер технологий); 3) диффузия инновационных товаров в рынок (распространение инноваций). Современный менеджмент и маркетинг направлены на формализацию этих неформализованных процессов и моделирование процесса диффузии инноваций. Innovation processes are characterized by uncontrolled, nonformalized dissemination of knowledge and information about innovation, which is called diffusion. The work shows three aspects of diffusion: 1) diffusion of knowledge; 2) diffusion of technology (formalized procedure - transfer of technologies); 3) the diffusion of innovative products in the market (dissemination of innovations). Modern management and marketing aimed at the formalization of nonformalized processes and modeling diffusion of innovations. |
|
Date |
2016-02-16T11:02:58Z
2016-02-16T11:02:58Z 2010 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Несен Л. М. Інформаційна взаємодія в інноваційних процесах [Текст] / Л. М. Несен, В. В. Несен // Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Управління інноваційним процесом в Україні: проблеми, перспективи, ризики». – Львів : Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2010. – С. 325-326.
978-966-553-929-2 http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8295 330.341.1 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
Національний університет «Львівська політехніка»
|
|