Запис Детальніше

Інформаційна взаємодія в інноваційних процесах

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інформаційна взаємодія в інноваційних процесах
Информационное взаимодействие в инновационных процессах
Information interaction in the innovation processes
 
Creator Несен, Л. М.
Несен, В. В.
Несен, Л. Н.
Несен, В. В.
Nesen, L. M.
Nesen, V. V.
 
Subject інноваційний процес
інформаційна взаємодія
комунікації
дифузія інновацій
Бассова модель
инновационный процесс
информационное взаимодействие
коммуникации
диффузия инноваций
модель Басса
innovation process
information interaction
communications
diffusion of innovations
the Bass model
 
Description Інноваційні процеси характеризуються неконтрольованим, неформалізованим розповсюдженням знань та інформації про інновацію, яке отримало назву дифузія. В роботі відображені три аспекти дифузії: 1) дифузія знань; 2) дифузія технологій (формалізована процедура – трансфер технологій); 3) дифузія інноваційних товарів в ринок (поширення інновацій). Сучасний менеджмент та маркетинг направлені на формалізацію цих неформалізованих процесів та моделювання процесу дифузії інновацій.
Инновационные процессы характеризуются неконтролируемым, неформализованным распространением знаний и информации об инновации, которое получило название диффузия. В работе отражены три аспекта диффузии: 1) диффузия знаний; 2) диффузия технологий (формализованная процедура - трансфер технологий); 3) диффузия инновационных товаров в рынок (распространение инноваций). Современный менеджмент и маркетинг направлены на формализацию этих неформализованных процессов и моделирование процесса диффузии инноваций.
Innovation processes are characterized by uncontrolled, nonformalized dissemination of knowledge and information about innovation, which is called diffusion. The work shows three aspects of diffusion: 1) diffusion of knowledge; 2) diffusion of technology (formalized procedure - transfer of technologies); 3) the diffusion of innovative products in the market (dissemination of innovations). Modern management and marketing aimed at the formalization of nonformalized processes and modeling diffusion of innovations.
 
Date 2016-02-16T11:02:58Z
2016-02-16T11:02:58Z
2010
 
Type Thesis
 
Identifier Несен Л. М. Інформаційна взаємодія в інноваційних процесах [Текст] / Л. М. Несен, В. В. Несен // Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Управління інноваційним процесом в Україні: проблеми, перспективи, ризики». – Львів : Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2010. – С. 325-326.
978-966-553-929-2
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8295
330.341.1
 
Language uk_UA
 
Publisher Національний університет «Львівська політехніка»