Реалізація стратегії блакитного океану через реінжиніринг бізнес-процесів: практичний аспект
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Реалізація стратегії блакитного океану через реінжиніринг бізнес-процесів: практичний аспект
Реализация стратегии голубого океана через реинжиниринг бизнес-процессов: практический аспект The implementation of blue ocean strategy through business process reengineering: a practical aspect |
|
Creator |
Несен, Л. М.
Несен, Л. Н. Nesen, L. M. |
|
Subject |
стратегія блакитного океану
реінжиніринг бізнес-процесу система менеджменту якості стратегия голубого океана реинжиниринг бизнес-процесса система менеджмента качества blue ocean strategy business process reengineering quality management system |
|
Description |
Посилення конкуренції актуалізую стратегію блакитного океану для переорієнтації бізнесу. Реінжиніринг бізнес-процесів представляє собою тактичну реалізацію вказаної стратегії. Стратегія блакитного океану і реінжиніринг бізнес-процесів разом складають філософську основу недосяжності конкурентами досить тривалий проміжок часу. Перед початком процесу сертифікації менеджменту якості власникам та топ-менеджменту бізнесу слід проаналізувати: які є можливості для переходу в «блакитний океан» і, відповідно, для реінжинірингу бізнес-процесів.
Усиление конкуренции актуализирует стратегию голубого океана для переориентации бизнеса. Реинжиниринг бизнес-процессов представляет собой тактическую реализацию указанной стратегии. Стратегия голубого океана и реинжиниринг бизнес-процессов вместе составляют философскую основу недосягаемости конкурентами достаточно длительный промежуток времени. Перед началом процесса сертификации менеджмента качества владельцам и топ-менеджменту бизнеса следует проанализировать: какие есть возможности для перехода в «голубой океан» и, соответственно, для реинжиниринга бизнес-процессов. Growth of competition actualizes the blue ocean strategy for reorientation of business. Business process reengineering represents a tactical implementation of this strategy. Blue ocean strategy and reengineering business processes together form the philosophical basis of inaccessibility by competitors for a sufficiently long period of time. Before the process of certification of quality management owners and top management business should be analyzed: what are the opportunities to go to the "blue ocean" and, accordingly, for business process reengineering. |
|
Date |
2016-02-17T06:44:10Z
2016-02-17T06:44:10Z 2014 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Несен Л. М. Реалізація стратегії блакитного океану через реінжиніринг бізнес-процесів: практичний аспект [Текст] / Л. М. Несен // Поведінкові засади розвитку підприємств в контексті менеджменту: генезис і перспективи : матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції. – Вінниця : ФОП Рогальська І. О., 2014. – С. 65-70.
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8329 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
ВНТУ
|
|