Запис Детальніше

Методологічні аспекти обґрунтування процесу збору маркетингової інформації в залежності від типу конкурентної ринкової структури

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методологічні аспекти обґрунтування процесу збору маркетингової інформації в залежності від типу конкурентної ринкової структури
Методологические аспекты обоснования процесса сбора маркетинговой информации в зависимости от типа конкурентной рыночной структуры
Methodological aspects rationale of collection process of marketing information according to the type of a competitive market structure
 
Creator Мороз, О. В.
Несен, Л. М.
Мороз, О. В.
Несен, Л. Н.
Moroz, O. V.
Nesen, L. M.
 
Subject конкурентна структура ринку
процес управління маркетингом
маркетингові дослідження
бенчмаркінг
конкурентная структура рынка
процесс управления маркетингом
маркетинговые исследования
бенчмаркинг
competitive structure of the market
process of marketing management
marketing researchs
benchmarking
 
Description Тип конкурентного ринку обумовлює методичні нюанси маркетингової дослідницької роботи та стратегічного менеджменту. Включення в процес управління маркетингом етапу дослідження типу конкуренції в галузі/на ринку сприятиме підвищенню якості зібраної інформації, ефективності управлінських бізнесових рішень, визначенню оптимальної стратегічної альтернативи та генеруванню досконаліших маркетингових ідей. В роботі наведені рекомендації щодо способу збору інформації в залежності від типу конкурентної структури.
Тип конкурентного рынка обусловливает методические нюансы маркетинговой исследовательской работы и стратегического менеджмента. Включение в процесс управления маркетингом этапа исследования типа конкуренции в отрасли/на рынке будет способствовать повышению качества собранной информации, эффективности управленческих бизнес-решений, определению оптимальной стратегической альтернативы и генерированию более целесообразных маркетинговых идей. В работе приведены рекомендации относительно способа сбора информации в зависимости от типа конкурентной структуры.
Type of competitive market makes the methodical the nuances of marketing research and strategic management. Inclusion in the process of marketing management research stage of the type competition in industry / on market will improve the quality of information, the efficiency of business management decisions, definition of optimal strategic alternative and generation of improved marketing ideas. In the work contains recommendations as to the manner of information collect depending on the type of the competitive structure.
 
Date 2016-02-17T16:01:01Z
2016-02-17T16:01:01Z
2014
 
Type Thesis
 
Identifier Мороз О. В. Методологічні аспекти обґрунтування процесу збору маркетингової інформації в залежності від типу конкурентної ринкової структури [Текст] / О. В. Мороз, Л. М. Несен // Тези доповідей X Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг та логістика в системі менеджменту». – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 251-253.
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8367
 
Language uk_UA
 
Publisher Національний університет «Львівська політехніка»