Нечіткі технології в брендинзі
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Нечіткі технології в брендинзі
|
|
Creator |
Штовба, С. Д.
Штовба, О. В. Shtovba, S. D. Shtovba, O. V. |
|
Subject |
бренд
брендинг нечіткі технології нечіткі множини моделювання прийняття рішень кластеризація оптимізація |
|
Description |
Процеси створення, виведення на ринок та експлуатації брендів характеризуються невизначеністю різної природи, що обумовлено труднощами прогнозування реакції великої групи людей. Одним із найбільш ефективних інструментів моделювання гуманістичних систем в умовах невизначеності є нечіткі технології. Встановлено, що в брендинзі найчастіше застосовують нечіткі технології, які ґрунтуються на нечіткому виведенні, представленні невизначених даних нечіткими множинами та нечітких парних порівняннях альтернатив. Подекуди використовують принцип Беллмана — Заде, нечітку кластеризацію та нечіткі запити до баз даних. В статті здійснено огляд використання зазначених нечітких технологій для вирішення практичних задач оцінювання, моделювання, кластеризації та оптимізації, які виникають на різних етапах життєвого циклу бренду. Незважаючи на переваги застосування нечітких технологій за умов невизначеності початкової інформації, в практиці брендингу вони використовуються в поодиноких випадках. Відповідно, цю статтю присвячено виявленню перспективних напрямів впровадження нечітких технологій в бренд-менеджмент та дослідженню інструментарію нечіткого моделювання, що може бути застосований для розв’язання окремих прикладних задач із формулюванням рекомендацій до конструювання моделей та відповідних систем підтримки прийняття рішень. |
|
Date |
2016-02-19T10:11:14Z
2016-02-19T10:11:14Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Штовба С. Д. Нечіткі технології в брендинзі [Текст] / С. Д. Штовба, О. В. Штовба // Нейро-нечіткі технології моделювання в економіці. - 2013. - № 2. - С. 187-202.
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8464 339.138 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
|
|