Стратегічний маркетинг як умова підвищення конкурентоспроможності підприємств
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стратегічний маркетинг як умова підвищення конкурентоспроможності підприємств
|
|
Creator |
Білоконь, Т. М.
|
|
Subject |
конкурентоспроможність
стратегічний маркетинг |
|
Description |
Розкрито особливості реалізації стратегічного маркетингу на м’ясопереробних підприємствах
|
|
Date |
2016-02-20T17:04:13Z
2016-02-20T17:04:13Z 2013 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Білоконь Т. М. Стратегічний маркетинг як умова підвищення конкурентоспроможності підприємств [Текст] / Т. М. Білоконь // Збалансований розвиток громад – основа державної стратегії сталого розвитку територій : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 17 травня 2013 р. - Вінниця, 2013. - С. 80-83.
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8516 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
Вінниця
|
|