Запис Детальніше

Стратегічний маркетинг як умова підвищення конкурентоспроможності підприємств

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегічний маркетинг як умова підвищення конкурентоспроможності підприємств
 
Creator Білоконь, Т. М.
 
Subject конкурентоспроможність
стратегічний маркетинг
 
Description Розкрито особливості реалізації стратегічного маркетингу на м’ясопереробних підприємствах
 
Date 2016-02-20T17:04:13Z
2016-02-20T17:04:13Z
2013
 
Type Thesis
 
Identifier Білоконь Т. М. Стратегічний маркетинг як умова підвищення конкурентоспроможності підприємств [Текст] / Т. М. Білоконь // Збалансований розвиток громад – основа державної стратегії сталого розвитку територій : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 17 травня 2013 р. - Вінниця, 2013. - С. 80-83.
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8516
 
Language uk_UA
 
Publisher Вінниця