Запис Детальніше

Імідж політичного лідера в контексті розвитку української політичної культури: особливості формування та механізми реалізації

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Імідж політичного лідера в контексті розвитку української політичної культури: особливості формування та механізми реалізації
Имидж политического лидера в контексте развития украинской политической культуры: особенности формирования и механизмы реализации
The image of the political leader in the context of the development of Ukrainian political culture: the peculiarities of its projecting and the mechanisms of its realization
 
Creator Денисюк, Світлана Георгіївна
Денисюк, Светлана Георгиевна
Denysiuk, S. G.
 
Subject політична культура та ідеологія
політичний лідер
політичний імідж
політична свідомість
політичні цінності
політичні технології
синергетика
ґендер
политическая культура и идеология
политический имидж
политический лидер
политическая культура
политическое сознание
политические ценности
политические технологии
political culture and ideology
political image
political leader
political culture
political consciousness
political values
political technologies
gender
 
Description У дисертації розроблена системологічна концепція формування іміджу політичного лідера, яка спирається на комплексний політологічний аналіз і політичну психологію, як найважливіший компонент сучасної політичної свідомості. Визначаються ефективні засади створення іміджу політика в контексті впливу на вибір громадян.
Доведено, що імідж політика розвивається за законами ринкових відносин. Проаналізовано ґендерний аспект формування іміджу політика, як ознака реального включення українських жінок у політику. На основі синергетичного підходу з’ясовано механізм вибору електоратом лідера, імідж якого повинен бути гуманістично оптимальним, тобто його задекларовані наміри мають відповідати реальним діям.
В диссертации исследуется комплекс проблем теоретичного и практического
характера, которые связаны с особенностями формирования и механизмами
реализации имиджа политичного лидера в условиях развития украинской
политической культуры.
Разработана системологическая концепция создания имиджа политического
лидера, которая опирается на комплексный политологический анализ и
политическую психологию, как важнейший компонент современного политического
сознания. Раскрывается через определение эффективных основ его формирования в
контексте влияния на политический выбор граждан. Выявлены координационно-
субординационные связи между уровнем существующей политической культуры
украинцев и восприятием ими политических технологий, как фактора построения
имиджа политика.Обосновано положение, что имидж лидера должен быть гуманистически
оптимальным, то есть задекларированные намерения политика должны отвечать
реальным его действиям. Сформулированы авторские рекомендации для создания
оптимального имиджа политического лидера, которые можно использовать в
избирательных кампаниях в Украине с учетом особенностей политического и
экономического положения в стране, региональной специфики, системы
политических ценностей украинского общества, потребностей избирателей и уровня
их политической культуры.
The author develops a systemological conception of projecting the image of a
political leader which is based upon a complex political science analysis and political
psychology as the most important component of modern political consciousness. The most
effective principles of projecting the politician’s image in the context of the influence upon
the citizens’ political choice are laid bare.
It is proved that the politician’s image develops according to the laws of market
relations. The gender aspect of the politician’s image projecting as a sing of real involving
Ukrainian women in politics. On the basis of the synergetic approach the author ascertains
the mechanism for the choice of the political image by the electorate, whose image ought
to be humanely optimum one, i.e. his declared intentions ought to correspond to his real
actions.
 
Date 2016-02-23T07:38:57Z
2016-02-23T07:38:57Z
2007
 
Type Abstract
 
Identifier Денисюк C. Г. Діагностика фінансового стану підприємства в системі антикризового управління [Текст] : автореф. дис. ... кандидата політичних наук : 23.00.03 / Світлана Георгіївна Денисюк ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2007. – 20 с. - Бібліогр. : с. 14-15 (8 назв).
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8595
17.021:32.019.51
 
Language uk_UA
 
Publisher Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова