Науково-теоретичні основи дослідження маркетингових комунікаційних процесів на підприємстві
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Науково-теоретичні основи дослідження маркетингових комунікаційних процесів на підприємстві
|
|
Creator |
Міронова, Ю. В.
Кагляк, О. О. Пітик, О. В. |
|
Subject |
маркетингові комунікації
комунікаційний маркетинг реклама стимулювання збуту корпоративний сайт маркетинговые коммуникации коммуникационный маркетинг реклама стимулирование сбыта корпоративный сайт marketing communication marketing communication advertising sales promotion corporate site |
|
Description |
Проведено наукові дослідження щодо ефективності маркетингових комунікацій на вітчизняних підприємствах. Виділено основні інструменти маркетингової комунікаційної діяльності, а також проведено ґрунтовні дослідження щодо їх пріоритетності методом експертних оцінок. Обґрунтовано науковий інструментарій у системі комунікаційного маркетингу на підприємствах.
Проведены научные исследования по эффективности маркетинговых коммуникаций на отечественных предприятиях. Выделены основные инструменты маркетинговой коммуникационной деятельности, а также проведения основательные исследования по их приоритетности методом экспертных оценок. Обоснованно научный инструментарий в системе коммуникационного маркетинга на предприятиях. Researches on the effectiveness of the marketing communications were pursued in the domestic companies. There were found the main tools of marketing communication activity and they also did the ground inverstigations about their priority by the method of expert grades. Researches tools were grounded in the marketing communications system in companies. |
|
Date |
2016-02-24T14:50:17Z
2016-02-24T14:50:17Z 2016-02 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Міронова Ю. В. Науково-теоретичні основи дослідження маркетингових комунікаційних процесів на підприємстві [Текст] / Ю. В. Міронова, О. О. Кагляк, О. В. Пітик // Вісник Хмельницького національного університету. Серія "Економічні науки". – Хмельницький, 2016. – № 1, т. 1(228). – С. 207–214.
2307-5740 http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8763 658.8 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Relation |
Економічні науки
|
|
Publisher |
Хмельницький національний університет
|
|