Запис Детальніше

Науково-теоретичні основи дослідження маркетингових комунікаційних процесів на підприємстві

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Науково-теоретичні основи дослідження маркетингових комунікаційних процесів на підприємстві
 
Creator Міронова, Ю. В.
Кагляк, О. О.
Пітик, О. В.
 
Subject маркетингові комунікації
комунікаційний маркетинг
реклама
стимулювання збуту
корпоративний сайт
маркетинговые коммуникации
коммуникационный маркетинг
реклама
стимулирование сбыта
корпоративный сайт
marketing communication
marketing communication
advertising
sales promotion
corporate site
 
Description Проведено наукові дослідження щодо ефективності маркетингових комунікацій на вітчизняних підприємствах. Виділено основні інструменти маркетингової комунікаційної діяльності, а також проведено ґрунтовні дослідження щодо їх пріоритетності методом експертних оцінок. Обґрунтовано науковий інструментарій у системі комунікаційного маркетингу на підприємствах.
Проведены научные исследования по эффективности маркетинговых коммуникаций на отечественных предприятиях. Выделены основные инструменты маркетинговой коммуникационной деятельности, а также проведения основательные исследования по их приоритетности методом экспертных оценок. Обоснованно научный инструментарий в системе коммуникационного маркетинга на предприятиях.
Researches on the effectiveness of the marketing communications were pursued in the domestic companies. There were found the main tools of marketing communication activity and they also did the ground inverstigations about their priority by the method of expert grades. Researches tools were grounded in the marketing communications system in companies.
 
Date 2016-02-24T14:50:17Z
2016-02-24T14:50:17Z
2016-02
 
Type Article
 
Identifier Міронова Ю. В. Науково-теоретичні основи дослідження маркетингових комунікаційних процесів на підприємстві [Текст] / Ю. В. Міронова, О. О. Кагляк, О. В. Пітик // Вісник Хмельницького національного університету. Серія "Економічні науки". – Хмельницький, 2016. – № 1, т. 1(228). – С. 207–214.
2307-5740
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8763
658.8
 
Language uk_UA
 
Relation Економічні науки
 
Publisher Хмельницький національний університет