Запис Детальніше

ГЕНЕЗА ПОНЯТТЯ ДУХОВНОСТІ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ УКРАЇНИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ – 20-ТІ РОКИ ХХ СТОЛІТТЯ)

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ГЕНЕЗА ПОНЯТТЯ ДУХОВНОСТІ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ УКРАЇНИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ – 20-ТІ РОКИ ХХ СТОЛІТТЯ)
 
Creator Прищак, М.Д.
 
Description В монографії здійснено цілісний та системний історико-педагогічний аналіз генези поняття духовності в педагогічній думці Укра-їни (друга половина ХІХ – 20-ті роки ХХ століття). Проаналізовано та уза-гальнено сучасні погляди на питання духовності та історіографію з про-блеми дослідження; виявлені історичні, соціально-педагогічні чинники буттєвої та категорійної ідентифікацій духовності, проаналізовано вплив генези духовності на розвиток освіти; розкрито науковий дискурс пробле-ми в досліджуваний період; показано тенденції врахування досвіду генези в процесі трансформації сучасної освіти України.
Монографія розрахована на наукових працівників, викладачів, аспі-рантів, студентів.
 
Date 2016-03-03T10:55:14Z
2016-03-03T10:55:14Z
2008
 
Type Monograph
 
Identifier Генеза поняття духовності в педагогічній думці України (друга половина ХІХ – 20-ті роки ХХ століття): Монографія. – Вінни-ця: УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2008. – 172 с.
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/9023
37.013.73. (09) (477) П 77
 
Language uk_UA
 
Publisher Вінницький національний технічний університет