ГЕНЕЗА ПОНЯТТЯ ДУХОВНОСТІ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ УКРАЇНИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ – 20-ТІ РОКИ ХХ СТОЛІТТЯ)
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ГЕНЕЗА ПОНЯТТЯ ДУХОВНОСТІ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ УКРАЇНИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ – 20-ТІ РОКИ ХХ СТОЛІТТЯ)
|
|
Creator |
Прищак, М.Д.
|
|
Description |
В монографії здійснено цілісний та системний історико-педагогічний аналіз генези поняття духовності в педагогічній думці Укра-їни (друга половина ХІХ – 20-ті роки ХХ століття). Проаналізовано та уза-гальнено сучасні погляди на питання духовності та історіографію з про-блеми дослідження; виявлені історичні, соціально-педагогічні чинники буттєвої та категорійної ідентифікацій духовності, проаналізовано вплив генези духовності на розвиток освіти; розкрито науковий дискурс пробле-ми в досліджуваний період; показано тенденції врахування досвіду генези в процесі трансформації сучасної освіти України. Монографія розрахована на наукових працівників, викладачів, аспі-рантів, студентів. |
|
Date |
2016-03-03T10:55:14Z
2016-03-03T10:55:14Z 2008 |
|
Type |
Monograph
|
|
Identifier |
Генеза поняття духовності в педагогічній думці України (друга половина ХІХ – 20-ті роки ХХ століття): Монографія. – Вінни-ця: УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2008. – 172 с.
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/9023 37.013.73. (09) (477) П 77 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
Вінницький національний технічний університет
|
|