PREDICTION ALGORITHM OF THE AIROPLANE SPEED PROTECTION FUNCTION
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
PREDICTION ALGORITHM OF THE AIROPLANE SPEED PROTECTION FUNCTION
Прогнозирующий алгоритм функции защиты скорости воздушного судна Прогнозуючий алгоритм функції захисту швидкості повітряного судна |
|
Creator |
Morozov, S. V.; Національний авіаційний університет
Morozov, V. S.; Національний авіаційний університет |
|
Subject |
Automatic flight control system; speed protection
UDC 629.7.062 система автоматического управления полетом; защита скорости UDC 629.7.062 система автоматичного управління польотом; захист швидкості — |
|
Description |
Are given the prediction algorithm designing of the speed protection function of the airplaneautomatic flight control system to provide the active speed protection from underspeed and overspeed. Therange speed automatic protection function is provided due to autothrottle speed protection and autoflightpitch speed protection
Разработан алгоритм функции защиты диапазона скорости самолета транспортного типа с прогнозом измененияприборной скорости и числа Маха. Функция защиты диапазона скорости самолета может быть реализованаштатными алгоритмами автоматического управления скоростными параметрами через автомат тяги и каналаруля высоты. Прогноз изменения приборной скорости или числа Маха обеспечивается путем оценивания продольной траекторной перегрузки при заданном эксплуатационном диапазоне скорости или числа Маха. Результаты исследований показали, что последовательное применение автомата тяги и канала руля высоты с учетомпрогноза изменения приборной скорости или числа Маха обеспечивает отсутствие выхода скоростного параметра за эксплуатационный диапазон Розроблено алгоритм функції захисту діапазону швидкості літака транспортного типу з прогнозом зміни приладової швидкості та числа Маха. Функція захисту діапазону швидкості літака може бути реалізовано штатнимиалгоритмами автоматичного керування швидкісними параметрами за допомогою автомата тяги та керма висоти.Прогнозування зміни приладової швидкості або числа Маха літака запропоновано виконувати за допомогоюоцінювання траєкторного повздовжнього перевантаження при заданому діапазоні експлуатаційної швидкості абочисла Маха. Результати дослідження показують, що послідовне використання автомата тяги та каналу кермависоти з урахуванням прогнозу зміни швидкості або числа Маха забезпечує запобігання перебігу експлуатаційного діапазону швидкісного параметра |
|
Publisher |
Национальный Авиационный Университет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2016-03-23
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/ESU/article/view/9898
|
|
Source |
Electronics and Control Systems; № 3(45) (2015); 55-63
Электроника и системы управления; № 3(45) (2015); 55-63 Електроніка та системи управління; № 3(45) (2015); 55-63 |
|
Language |
en
|
|