DESIGN OF L1-OPTIMAL LATERAL AUTOPILOT FOR UAV
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
DESIGN OF L1-OPTIMAL LATERAL AUTOPILOT FOR UAV
Проектирование L1 -оптимального автопилота бокового движения БПЛА Проектування L1 -оптимального автопілоту бічного руху БПЛА |
|
Creator |
Zhiteckii, L. S.; Національний авіаційний університет
Pilchevsky, A. Yu.; Національний авіаційний університет Kravchenko, A. O.; Національний авіаційний університет Bykov, B. V.; Національний авіаційний університет |
|
Subject |
Feedback control system; lateral autopilot; optimization; PI controller; UAV
UDC 686.511.4 Система управления с обратной связью; автопилот бокового движения; оптимизация; ПИ- регулятор; БПЛА UDC 686.511.4 система керування зі зворотним зв’язком; автопілот бічного руху; оптимізація; ПІ-регулятор; БПЛА UDC 686.511.4 |
|
Description |
The paper deals with the L1 -optimization concept advanced in the modern control theory withan application to the design of the L1 -optimal lateral autopilot. The control aim is to maintain the desiredroll orientation of an UAV in the presence of external unmeasurable disturbances, in particular, ofa gust. To achieve a high performance index, the two separate control algorithms are proposed. The firstalgorithm is designed in order to implement the L1 -optimal PI control for the stabilization of a given rollvelocity. The second algorithm ensures the L1 -optimal P control necessary to stabilize the roll of the aircraft.Results of a simulation example are given to illustrate the properties of the control method
Статья касается L1 -оптимизационной концепции, выдвинутой в современной теории управления, с применени-ем ее к построению L1 -оптимального автопилота бокового движения. Цель управления состоит в поддержаниизаданной ориентации по крену некоторого БПЛА при наличии внешнего неизмеряемого возмущения, в частности, ветра. Для достижения высокого показателя качества функционирования предложено два отдельных алгоритма управления. Первый алгоритм строится для обеспечения L1 -оптимального ПИ-закона управления, чтобыстабилизировать заданную скорость крена. Второй алгоритм обеспечивает 1 L -оптимальное управление, необходимое для стабилизации крена летательного аппарата. Для иллюстрации свойств предложенного методауправления приведены результаты одного модельного примера Стаття стосується L1 -оптимізаційної концепції, висунутої в сучасній теорії керування, з застосуванням її допобудови L1 -оптимального автопілоту бічного руху. Мета керування полягає у підтриманні бажаної орієнтаціїпо крену деякого БПЛА за наявності зовнішнього невимірюваного збурення, зокрема, вітру. Для досягненнявисокого показника якості функціонування запропоновано два окремих алгоритми керування. Перший алгоритм будується для здійснення L1 -оптимального ПІ-закону керування, аби стабілізувати задану швидкість крену. Другий алгоритм забезпечує L1 -оптимальне керування, необхідне для стабілізації крену літального апарату. Для ілюстрації властивостей запропонованого методу керування наведено результати одного модельного прикладу |
|
Publisher |
Национальный Авиационный Университет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2016-03-23
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/ESU/article/view/9901
|
|
Source |
Electronics and Control Systems; № 3(45) (2015); 75-83
Электроника и системы управления; № 3(45) (2015); 75-83 Електроніка та системи управління; № 3(45) (2015); 75-83 |
|
Language |
en
|
|