Запис Детальніше

Особливості застосування драматизації у вивченні фонетики англійської мови

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості застосування драматизації у вивченні фонетики англійської мови
Особенности применения драматизации в изучении фонетики английского языка
Peculiarities of the use of drama techniques in learning english phonetics
 
Creator Брода, Мар’яна Володимирівна
 
Subject драматизація
фонетика англійської мови
комунікативний підхід
фонологічна компетенція студентів
 
Description Проаналізовано особливості застосування драматизації у вивченні студентами фонетики англійської мови, що сприяє кращому її оволодінню та реалізації на практиці комунікативного підходу до вивчення мови. Виявлено, що застосування технік драматизації підвищує мотивацію студентів до досконалого оволодіння фонологічною компетенцією, забезпечує позитивний психологічний клімат, створює умови для самоусвідомлення та самореалізації студентів, їхнього соціокультурного розвитку, втілює ідеї системності та інтегрованості навчання.
Проанализированы особенности применения драматизации в изучении студентами фонетики английского языка, которое способствует лучшему ее овладению и реализации на практике коммуникативного подхода к изучению языка. Выявлено, что применение техник драматизации повышает мотивацию студентов к совершенному овладению фонологической компетенцией, обеспечивает позитивный психологический климат, создает условия для самоосознания и самореализации студентов, их социокультурного развития, воплощает идеи системности и интегрированности обучения.
The article analyses peculiarities of the use of dramatization in learning English phonetics that facilitates better learning and realization of the communicative approach to language acquisition. It is discovered that the use of drama techniques raises students’ motivation for perfect phonological competence, creates a positive psychological environment, and developes self-esteem and self-realization of the students, their socio-cultural elaboration, embodies the ideas of the system approach and integritity of education.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2012-03-02T12:24:40Z
2012-03-02T12:24:40Z
2011-10
 
Type Article
 
Identifier Брода, М. В. Особливості застосування драматизації у вивченні фонетики англійської мови / М. В. Брода // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2011. – № 5. – С. 101-105.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1665
 
Language uk
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка