Інноваційні складові особистості сучасного педагога
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/106889/
1619 |
|
Title |
Інноваційні складові особистості сучасного педагога
Innovative Components of a Modern Pedagogue Інновационные составляющие личности современного педагога |
|
Creator |
Гораш, Катерина Вікторівна
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
У статті розглянуто проблему відповідності особистості сучасного педагога вимогам освітньої системи на етапі її переходу до інноваційного розвиту, де головним ресурсом є педагогічні кадри, які здатні здійснювати інноваційну діяльність та бути активними учасниками інноваційних процесів. Серед професійних рис особистості сучасного педагога автором виділено інноваційні складові: «інноваційне мислення», «інноваційну поведінку», «інноваційну культуру»; висвітлено результати теоретичного дослідження сутності цих понять та обґрунтовано потребу їх розвитку у студентів педагогічних вищих навчальних закладів та педагогів-практиків.
In the article, a problem of the correspondence of the personality of a modern pedagogue to the requirements of the educational system at the stage of its transmission to innovative development was observed; the main resource of it is the pedagogical staff that is able to perform the innovative activity. Among the professional characteristics of a personality of a modern pedagogue, the author defined the following innovative components: “innovative thinking”, “innovative behavior”, “innovative culture”; the results of the theoretical research on these concepts were demonstrated, and the need in their development among the students of the higher pedagogical educational establishment as well as the pedagogues-practitioners was specified. В статье рассмотрено проблему соответствия личности современного педагога требованиям образовательной системы на этапе ее перехода к инновационному развитию, где главным ресурсом являются педагогические кадры, способные проводить инновационную деятельность и быть активными участниками инновационных процессов. Среди профессиональных качеств личности современного педагога автором выделено инновационные составляющие: «инновационное мышление», «инновационное поведение», «инновационную культуру»; освещено результаты теоретического исследования сути этих понятий и обосновано потребность их развития у студентов педагогических вузов и педагогов-практиков. |
|
Publisher |
ФОП Жовтий О. О.
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/106889/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_Gorash.pdf
Гораш, Катерина Вікторівна (2014) Innovative Components of a Modern Pedagogue Проблеми підготовки сучасного вчителя, 1 (10). pp. 300-400. ISSN 2307-4914 |
|