Запис Детальніше

Теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/14139/
 
Title Теоретико-методологічні засади професійної підготовки
майбутніх учителів музичного мистецтва
до вокально-педагогічної діяльності
Теоретико-методологічні засади професійної підготовки
майбутніх учителів музичного мистецтва
до вокально-педагогічної діяльності
Теоретико-методологічні засади професійної підготовки
майбутніх учителів музичного мистецтва
до вокально-педагогічної діяльності
 
Creator Овчаренко, Наталії Анатоліївни
 
Subject Дисертації
 
Description У дисертації розроблено й обґрунтовано концепцію та модель професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності. Сформовано науковий тезаурус дослідження, проаналізовано стан проблеми професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності у вітчизняній і зарубіжній теорії та практиці вищого навчального закладу. Здійснено історико-педагогічний аналіз професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності. Обґрунтовано структуру вокально-педагогічної діяльності та структуру готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до такого виду діяльності, до яких введено семіотично-герменевтичний і посилено аксіологічно-культурологічний компоненти. Розроблено, обґрунтовано й експериментально перевірено організаційно-методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності. Визначено критерії сформованості їх готовності до вокально-педагогічної діяльності
У дисертації розроблено й обґрунтовано концепцію та модель професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності. Сформовано науковий тезаурус дослідження, проаналізовано стан проблеми професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності у вітчизняній і зарубіжній теорії та практиці вищого навчального закладу. Здійснено історико-педагогічний аналіз професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності. Обґрунтовано структуру вокально-педагогічної діяльності та структуру готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до такого виду діяльності, до яких введено семіотично-герменевтичний і посилено аксіологічно-культурологічний компоненти. Розроблено, обґрунтовано й експериментально перевірено організаційно-методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності. Визначено критерії сформованості їх готовності до вокально-педагогічної діяльності
У дисертації розроблено й обґрунтовано концепцію та модель професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності. Сформовано науковий тезаурус дослідження, проаналізовано стан проблеми професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності у вітчизняній і зарубіжній теорії та практиці вищого навчального закладу. Здійснено історико-педагогічний аналіз професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності. Обґрунтовано структуру вокально-педагогічної діяльності та структуру готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до такого виду діяльності, до яких введено семіотично-герменевтичний і посилено аксіологічно-культурологічний компоненти. Розроблено, обґрунтовано й експериментально перевірено організаційно-методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності. Визначено критерії сформованості їх готовності до вокально-педагогічної діяльності
 
Date 2016
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/14139/1/%D0%94%D0%B8%D1%81%D0%B5%D1%80%D1%82%D0%B0%D1%86_%D1%8F%20%D0%9E%D0%B2%D1%87%D0%B0%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
Овчаренко, Наталії Анатоліївни (2016) Теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності Доктор thesis, КУ ім.Б. Грінченка.