Відгук офіційного опонента, доктора педагогічних наук, професора A.B. Козир на дисертацію Овчаренко Наталії Анатоліївни на тему «Теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності»
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/14140/
|
|
Title |
Відгук офіційного опонента, доктора педагогічних наук, професора A.B. Козир на дисертацію Овчаренко Наталії Анатоліївни на тему «Теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності» Відгук офіційного опонента, доктора педагогічних наук, професора A.B. Козир на дисертацію Овчаренко Наталії Анатоліївни на тему «Теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності» Відгук офіційного опонента, доктора педагогічних наук, професора A.B. Козир на дисертацію Овчаренко Наталії Анатоліївни на тему «Теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності» |
|
Creator |
Овчаренко, Наталії Анатоліївни
|
|
Subject |
Відгуки опонентів
|
|
Description |
У дисертації розроблено й обґрунтовано концепцію та модель професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності. Сформовано науковий тезаурус дослідження, проаналізовано стан проблеми професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності у вітчизняній і зарубіжній теорії та практиці вищого навчального закладу. Здійснено історико-педагогічний аналіз професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності. Обґрунтовано структуру вокально-педагогічної діяльності та структуру готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до такого виду діяльності, до яких введено семіотично-герменевтичний і посилено аксіологічно-культурологічний компоненти. Розроблено, обґрунтовано й експериментально перевірено організаційно-методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності. Визначено критерії сформованості їх готовності до вокально-педагогічної діяльності.
У дисертації розроблено й обґрунтовано концепцію та модель професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності. Сформовано науковий тезаурус дослідження, проаналізовано стан проблеми професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності у вітчизняній і зарубіжній теорії та практиці вищого навчального закладу. Здійснено історико-педагогічний аналіз професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності. Обґрунтовано структуру вокально-педагогічної діяльності та структуру готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до такого виду діяльності, до яких введено семіотично-герменевтичний і посилено аксіологічно-культурологічний компоненти. Розроблено, обґрунтовано й експериментально перевірено організаційно-методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності. Визначено критерії сформованості їх готовності до вокально-педагогічної діяльності. У дисертації розроблено й обґрунтовано концепцію та модель професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності. Сформовано науковий тезаурус дослідження, проаналізовано стан проблеми професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності у вітчизняній і зарубіжній теорії та практиці вищого навчального закладу. Здійснено історико-педагогічний аналіз професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності. Обґрунтовано структуру вокально-педагогічної діяльності та структуру готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до такого виду діяльності, до яких введено семіотично-герменевтичний і посилено аксіологічно-культурологічний компоненти. Розроблено, обґрунтовано й експериментально перевірено організаційно-методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності. Визначено критерії сформованості їх готовності до вокально-педагогічної діяльності. |
|
Date |
2016
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/14140/1/%D0%92_%D0%B4%D0%B3%D1%83%D0%BA%20%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%20%D0%9A%D0%BE%D0%B7%D0%B8%D1%80%20%D0%90.%D0%92..pdf
Овчаренко, Наталії Анатоліївни (2016) Відгук офіційного опонента, доктора педагогічних наук, професора A.B. Козир на дисертацію Овчаренко Наталії Анатоліївни на тему «Теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності» Доктор thesis, КУ ім.Б. Грінченка. |
|