Запис Детальніше

Відгук офіційного опонента, доктора педагогічних наук, професора A.B. Козир на дисертацію Овчаренко Наталії Анатоліївни на тему «Теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності»

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/14140/
 
Title Відгук офіційного опонента, доктора педагогічних наук, професора A.B. Козир на дисертацію Овчаренко Наталії Анатоліївни на тему «Теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх
учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності»
Відгук офіційного опонента, доктора педагогічних наук, професора A.B. Козир на дисертацію Овчаренко Наталії Анатоліївни на тему «Теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх
учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності»
Відгук офіційного опонента, доктора педагогічних наук, професора A.B. Козир на дисертацію Овчаренко Наталії Анатоліївни на тему «Теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх
учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності»
 
Creator Овчаренко, Наталії Анатоліївни
 
Subject Відгуки опонентів
 
Description У дисертації розроблено й обґрунтовано концепцію та модель професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності. Сформовано науковий тезаурус дослідження, проаналізовано стан проблеми професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності у вітчизняній і зарубіжній теорії та практиці вищого навчального закладу. Здійснено історико-педагогічний аналіз професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності. Обґрунтовано структуру вокально-педагогічної діяльності та структуру готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до такого виду діяльності, до яких введено семіотично-герменевтичний і посилено аксіологічно-культурологічний компоненти. Розроблено, обґрунтовано й експериментально перевірено організаційно-методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності. Визначено критерії сформованості їх готовності до вокально-педагогічної діяльності.
У дисертації розроблено й обґрунтовано концепцію та модель професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності. Сформовано науковий тезаурус дослідження, проаналізовано стан проблеми професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності у вітчизняній і зарубіжній теорії та практиці вищого навчального закладу. Здійснено історико-педагогічний аналіз професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності. Обґрунтовано структуру вокально-педагогічної діяльності та структуру готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до такого виду діяльності, до яких введено семіотично-герменевтичний і посилено аксіологічно-культурологічний компоненти. Розроблено, обґрунтовано й експериментально перевірено організаційно-методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності. Визначено критерії сформованості їх готовності до вокально-педагогічної діяльності.
У дисертації розроблено й обґрунтовано концепцію та модель професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності. Сформовано науковий тезаурус дослідження, проаналізовано стан проблеми професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності у вітчизняній і зарубіжній теорії та практиці вищого навчального закладу. Здійснено історико-педагогічний аналіз професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності. Обґрунтовано структуру вокально-педагогічної діяльності та структуру готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до такого виду діяльності, до яких введено семіотично-герменевтичний і посилено аксіологічно-культурологічний компоненти. Розроблено, обґрунтовано й експериментально перевірено організаційно-методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності. Визначено критерії сформованості їх готовності до вокально-педагогічної діяльності.
 
Date 2016
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/14140/1/%D0%92_%D0%B4%D0%B3%D1%83%D0%BA%20%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%20%D0%9A%D0%BE%D0%B7%D0%B8%D1%80%20%D0%90.%D0%92..pdf
Овчаренко, Наталії Анатоліївни (2016) Відгук офіційного опонента, доктора педагогічних наук, професора A.B. Козир на дисертацію Овчаренко Наталії Анатоліївни на тему «Теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності» Доктор thesis, КУ ім.Б. Грінченка.