Запис Детальніше

Форми організації навчання в процесі вивчення курсу «Теорія та практика перекладу»

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/4445/
 
Title Форми організації навчання в процесі вивчення курсу «Теорія та практика перекладу»
 
Creator Глушок, Л. (L. Hlushok)
 
Subject Education
 
Description У статті розглядаються такі форми організації навчання у процесі вивчення курсу «Теорія та практика перекладу» (не за перекладацькими спеціальностями) в педагогічних ВНЗ, зокрема різні типи лекцій (проблемні, інтерактивні, інструктивні, бінарні, презентації, конференції, візуалізації, консультації, бесіди, дискусії, лекції із заздалегідь
запланованими помилками; семінари (семінари-практикуми, семінари-дискусії, Семінар-дослідження); консультації;
індивідуальні заняття; самостійна робота. Висвітлюються особливості застосування активних методів навчання
(інтерактивне спілкування, проблемно-рефлексивний полілог, позиційна дискусія, евристична бесіда, діалог Сократа,
моделювання педагогічних ситуацій, метод проектів, метод інтерв’ю, коментування та оцінка (самооцінка) дій учас-
ників, метод «круглого столу», майстер-клас, ділові ігри, тренінги), подаються вимоги до організації самостійної
роботи, види поточного та підсумкового контролю.
(The article deals with the forms of organization of teaching process while learning «Theory and Practice of Translation» (not on translation specialties) in higher pedagogical educational institutions, particularly various types of lectures (problem, interactive, instructive, binary, presentations, conference, visualization, discussion, conversation, lectures with planned
mistakes), seminars (workshops, discussions, research), tutorials, one-to-one tuitions, self-study. Peculiarities of use of active teaching methods have been considered (interactive communication, problem and reflexive polylogue, position discussion, project method, interview, commenting and assessment, round table discussion, master classes, role-playing professional simulation, training).)
 
Publisher Видавництво Національного університету “Острозька академія”
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/4445/1/25.pdf
Глушок, Л. (L. Hlushok) (2015) Форми організації навчання в процесі вивчення курсу «Теорія та практика перекладу». Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.52). pp. 68-70.