Запис Детальніше

Теоретико-методологічні засади підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/14152/
 
Title Теоретико-методологічні засади підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури
Теоретико-методологічні засади підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури
Теоретико-методологічні засади підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури
 
Creator Батечко, Ніна Григорівна
 
Subject Дисертації
 
Description Дисертація містить теоретичні та методологічні основи підготовки викладачів
вищої школи в умовах магістратури вищого навчального закладу. Проаналізовано
основні поняття дослідження, сучасний стан проблеми підготовки викладачів вищої
школи у вітчизняній та зарубіжній педагогічній теорії та практичній діяльності
вищих навчальних закладів. Розглянуто особливості діяльності інституту
магістратури в системі вищої освіти України та його значущість для підготовки
викладачів вищої школи. Подано структуру професійно-педагогічної
компетентності викладача вищої школи. Представлено концепцію підготовки
викладачів вищої школи в умовах магістратури та технологію її реалізації.
Побудовано акмесинергетичну модель підготовки викладачів вищої школи в умовах
магістратури. Обґрунтовано та експериментально перевірено організаційно-
методичні засади підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури.
Визначено показники та критерії сформованості професійно-педагогічної
компетентності викладачів вищої школи.
Дисертація містить теоретичні та методологічні основи підготовки викладачів
вищої школи в умовах магістратури вищого навчального закладу. Проаналізовано
основні поняття дослідження, сучасний стан проблеми підготовки викладачів вищої
школи у вітчизняній та зарубіжній педагогічній теорії та практичній діяльності
вищих навчальних закладів. Розглянуто особливості діяльності інституту
магістратури в системі вищої освіти України та його значущість для підготовки
викладачів вищої школи. Подано структуру професійно-педагогічної
компетентності викладача вищої школи. Представлено концепцію підготовки
викладачів вищої школи в умовах магістратури та технологію її реалізації.
Побудовано акмесинергетичну модель підготовки викладачів вищої школи в умовах
магістратури. Обґрунтовано та експериментально перевірено організаційно-
методичні засади підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури.
Визначено показники та критерії сформованості професійно-педагогічної
компетентності викладачів вищої школи.
Дисертація містить теоретичні та методологічні основи підготовки викладачів
вищої школи в умовах магістратури вищого навчального закладу. Проаналізовано
основні поняття дослідження, сучасний стан проблеми підготовки викладачів вищої
школи у вітчизняній та зарубіжній педагогічній теорії та практичній діяльності
вищих навчальних закладів. Розглянуто особливості діяльності інституту
магістратури в системі вищої освіти України та його значущість для підготовки
викладачів вищої школи. Подано структуру професійно-педагогічної
компетентності викладача вищої школи. Представлено концепцію підготовки
викладачів вищої школи в умовах магістратури та технологію її реалізації.
Побудовано акмесинергетичну модель підготовки викладачів вищої школи в умовах
магістратури. Обґрунтовано та експериментально перевірено організаційно-
методичні засади підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури.
Визначено показники та критерії сформованості професійно-педагогічної
компетентності викладачів вищої школи.
 
Date 2016
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/14152/1/%D0%94%D0%98%D0%A1%D0%95%D0%A0%D0%A2%D0%90%D0%A6_%D0%AF%20%D0%91%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%87%D0%BA%D0%BE%209.03.16%20%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf
Батечко, Ніна Григорівна (2016) Теоретико-методологічні засади підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури Доктор thesis, КУ ім.Б. Грінченка.