Запис Детальніше

Formation of the interior design of the school with the project method of teaching

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Formation of the interior design of the school with the project method of teaching
Формирование дизайна интерьеров учебного заведения с проектным методом обучения
Формування дизайну інтер`єрів закладу освіти з проектним методом навчання
 
Creator Novik, A.
 
Subject Educational process; educational environment; project method; interior design.
72.012.8:72.054:371.314.6(045)
Образовательный процесс; образовательная среда; метод проектов; дизайн интерьеров.
72.012.8:72.054:371.314.6(045)
Освітній процес; освітнє середовище; метод проектів; дизайн інтер`єрів.
72.012.8:72.054:371.314.6(045)
 
Description The features of the interior environment and the interaction of the educational process in the school with the project method of teaching, highlighted particularly space-planning structure, functional organization, the color scheme of school premises, it is recommended to use in interior design school.
Охарактеризованы особенности взаимодействия интерьерного среды и учебно-воспитательного процесса в школе с проектным методом обучения, выделены особенности объемно-планировочной структуры, функциональной организации, цветового решения школьных помещений, которые рекомендуется применять в дизайне интерьера школы.
Охарактеризовані особливості взаємодії інтер`єрного середовища і навчально-виховного процесу у школі з проектним методом навчання, виокремлені особливості планувальної структури, функціональної організації, колірного вирішення шкільних приміщень, які рекомендується застосовувати в дизайні інтер`єру школи.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2016-03-23
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Design/article/view/9949
 
Source Теорія та практика дизайну; № 5 (2014); 106-112
Теория и практика дизайна; № 5 (2014); 106-112
Theory and practice of design; № 5 (2014); 106-112
 
Language uk;ru;en.