Математические модели в менеджменте и маркетинге.
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Математические модели в менеджменте и маркетинге.
|
|
Creator |
Рамазанов, С.К.
Рязанцева, Н. А. Ляшенко, Т.В. Мусаева, Э. К. |
|
Description |
У навчальному посібнику розглянуті моделі лінійного та цілочисельного про-грамування, класичні методи оптимізації, моделі управління запасами та мережево-го планування і управління, також значну увагу приділено питанням моделювання попиту та споживання, наведені елементи теорії прийняття рішень. Розглянуті де-котрі питання застосування ЕОМ для рішення задач математичного програмування. Доводиться велика кількість економічних задач з рішенням та для самостійного розв’язування Для керівників |
|
Date |
2016-03-28T09:14:52Z
2016-03-28T09:14:52Z 2016-03-28 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/3363
|
|
Language |
ua
|
|